Testritjes zitten er dus niet in

indd, of je brand nog een gat in uw zuigerBelgian Pro schreef:Ja maar die standaard map zal er nu wel uit zijn he met die andere er op te zetten.
En normaal is die 100% correct aangesloten, heb alles gevold hetgeen op het papier stond.
Maar eigl laat ik dat afstellen liever over aan mensen die er echt wel de kennis en materiaal voor hebben hoor ...

crosseeuuuhhh !
 crosseeuuuhhh ! 

Enjoy!
 Enjoy!

Nu staat die bijna gelijk, anders staat hij wel serieuzer op zen neusjumper2110 schreef:Niet slecht, maar ik vind em stoerder zoals hij normaal staat, dus wat hoger

dit heeft een reden
  dit heeft een reden  dat hij zocht en stuurdemper gezet nog niks
  dat hij zocht en stuurdemper gezet nog niks   zakken die kont zei ik hem, vond hij niet mooi maar nu rijd hij wel goed
  zakken die kont zei ik hem, vond hij niet mooi maar nu rijd hij wel goed  vind ik wel mooi
 vind ik wel mooi  

maar als hij, zoals in dit geval, met de 'normale' veren er beter uitziet, zou ik dat niet zo erg vinden. Het lijkt me niet dat dat verschil zo wereldschokkend zal zijn dat je gedwongen wordt met je kont te zakken maar dat je dan wel wat van het 'uiterlijk' verliest.. Als ik Belgian Pro was liet ik dus gwn alles zoals het was, z'n quad is zoo dik, daar hoeft optisch niets meer aan te veranderen
 maar als hij, zoals in dit geval, met de 'normale' veren er beter uitziet, zou ik dat niet zo erg vinden. Het lijkt me niet dat dat verschil zo wereldschokkend zal zijn dat je gedwongen wordt met je kont te zakken maar dat je dan wel wat van het 'uiterlijk' verliest.. Als ik Belgian Pro was liet ik dus gwn alles zoals het was, z'n quad is zoo dik, daar hoeft optisch niets meer aan te veranderen