Na lang bakalijen over een quad en wat ik wel en niet zou willen. Na misgrepen te hebben op meerdere leuke ltz en kfxen. Is de keuze toch maar op een Honda trx gevallen. Op een koude winterdag in februari was het zover, toen zijn ardjuh en ik België ingereden om eens te gaan kijken naar een trx. Het was ongeveer liefde op het eerste gezicht en hij is gelijk mee naar huis gegaan.

Het is een zwarte TRX450R 2005 model, ik heb hem gekocht om enduros mee te gaan rijden. De 04/05 Trx leent zich daar uitermate goed voor, Omdat er over het algemeen bijna een enduro blok in ligt. Ik wil hem overtijd wel een beetje leuk gaan uitbouwen, maar dat zal niet zoals jullie gewent zijn in sommige topics hier met sneltreinvaart gaan. Ik heb er wel leuke plannen voor en zal dat door middel van dit topic zo nu en dan eens met jullie proberen te delen. Als alles gaat lukken wordt het een leuk quadje, maar niet een super bijzonder iets.
De eerste Stap wat er gaat gebeuren is gelijk de grootste ..... en kenteken.
- Heb een homologatie pakket zo goed als kompleet hier en daar vandaan weten te frutselen.
- Volledige FP lijn ligt in de kast te wachten tot er een kenteken opzit.
- En nog een berg kleine dingetjes wat ik vanzelf wel een keertje post.