afslaan motor
afslaan motor
ik heb een raar probleem met m'n Z-400.
iedere keer als ik van een heuvel afrij, moet ik de koppeling inknijpen anders slaat de motor af. ik rij dan NIET stapvoets ofzo.
het lijkt wel alsof ik helemaal geen motorrem kan gebruiken.
@ Z / KFX rijders
is dit bij jullie ook? met blaster had ik hier geen probs mee
iedere keer als ik van een heuvel afrij, moet ik de koppeling inknijpen anders slaat de motor af. ik rij dan NIET stapvoets ofzo.
@ Z / KFX rijders
Re: afslaan motor
Geert schreef:ik heb een raar probleem met m'n Z-400.
@ Z / KFX rijders
Komt er dan ook benzine aan de overloop uit?
White-Red Raptor 700 '2008
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
ik had vroeger iets in die aard: na hevig draaien (bv donuts) had mijn motor de neiging om stil te vallen.
Jij hebt het wel bij naar beneden gaan, maar dat komt ook neer op je carb aan niet-vertikale krachten blootstellen.
Sinds ik mijn vlotterniveau heb aangepast heb ik dat niet meer, misschien eens proberen?
Jij hebt het wel bij naar beneden gaan, maar dat komt ook neer op je carb aan niet-vertikale krachten blootstellen.
Sinds ik mijn vlotterniveau heb aangepast heb ik dat niet meer, misschien eens proberen?
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hoelang heb je je quad al en van waneer is dit begonnen? heb nog een vraagje, weet niemand of de suzuki een geforceerde smering heeft of niet, want anders kan daar het probleem zitten, omdat alle olie vanvoor in het blok gaat bij de afdaling (het oliepijl komt als het ware omhoog en door de druk valt ie uit) dit is een probleem dat bij husqvarna veel voorkomt (zoals ook griperen als ie wheelied omdat de olie vanachter in het blok komt te staan) Dit is wel met blokken van voor 2000.
greetz
greetz
Als hij afslaat is het ofwel benzine ofwel ontsteking lijkt mij.
Ofwel staat hij in een te hoge versnelling waardoor hij het niet meer kan trekken?
Als de helling echt stijl is kan je vlotterkamer leeglopen waardoor hij afslaat, weet je zeker dat er niets uit de overflow komt?
Ofwel staat hij in een te hoge versnelling waardoor hij het niet meer kan trekken?
Als de helling echt stijl is kan je vlotterkamer leeglopen waardoor hij afslaat, weet je zeker dat er niets uit de overflow komt?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"