EML CR 500 MET STICKERSET

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 25 feb, 2011 21:31
Locatie: epe gelderland

Re: EML CR 500

Bericht door martijn van der veen »

sander saes schreef:
martijn van der veen schreef:gaaaf!! zo'n 500cc loopt echt als een kanon! :applaus: toch wel mooi dat er nog steeds mensen zijn die graag met 2 takten rijden.
alex brusselers van eml is als het goed is ook weer bezig met een 2 takt in een w-tec :)
gaat alex 2 tak rijden
dat wis ik niet welke blok?

gr sander
dat zijn de geruchten ja. welk blok weet ik niet.
SD__118
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 dec, 2009 18:53
Locatie: Heist-op-den-Berg

Re: EML CR 500

Bericht door SD__118 »

Hallow,

Alex is idd bezig met het bouwen van een 2t in de wtec, ben er daarstraks nog even langs geweest.
Heeft momenteel zen hand en voet gebroken, dus het ligt even stil. Het blok hangt al op zen plaats.

Ik ben hem echter wel voor :D , ik rijd al met een wtec 2010 met 2t blok cr500 en VH Uitlaat sinds een maand of 3.

De trillingen vallen best mee, 2t 500 trilt natuurlijk altijd wel een beetje he :) .

Tis wel aangeraden om de rubberstuurblokken te monteren...


grts SD
*** W-tec 2-Stroke Power ***
number14
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 06 aug, 2006 10:41
Locatie: Rijkevorsel

Re: EML CR 500

Bericht door number14 »

hallo,

waar ga je zoal rijden,of rij je wedstrijden in Nedereland!
zou wel is plezant zijn om is ergens tegaan rijden,ne kameraad van mij heeft ook een
cr 500 in een oud model w-tec,dan zijn we al met 3 cr's.
ja trillingen zijn er zeker wel maar het wend,enkel het starten lukt mij niet zo goed.

groeten Stefan.
SD__118 schreef:Hallow,

Alex is idd bezig met het bouwen van een 2t in de wtec, ben er daarstraks nog even langs geweest.
Heeft momenteel zen hand en voet gebroken, dus het ligt even stil. Het blok hangt al op zen plaats.

Ik ben hem echter wel voor :D , ik rijd al met een wtec 2010 met 2t blok cr500 en VH Uitlaat sinds een maand of 3.

De trillingen vallen best mee, 2t 500 trilt natuurlijk altijd wel een beetje he :) .

Tis wel aangeraden om de rubberstuurblokken te monteren...


grts SD
SD__118
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 dec, 2009 18:53
Locatie: Heist-op-den-Berg

Re: EML CR 500

Bericht door SD__118 »

Hallow,

Ik ben eigenlijk een oud quadpiloot, ik rij geen wedstrijden meer, in 2004 heb ik mijn laatste quadwedstrijd
gereden in de mclb rangen. Toen was ik 2de op 1 puntje na, en ik was 2 wedstrijden uitgevalle, dus in principe was ik dubbel en dik kampioen. in 2002 was ik kampioen bij de vmcf. Ik was 1 van de grootste concurrenten van o.a. davy brems en Joe maessen. In 2004 heb ik ook het quadweekend in venray bij de 250 inters gewonnen en was ik 4de in de super finale na Paul Winrow en Joe en een engelsman.

Jan Vlaeymans heeft op mijn EML cr250 het eerst gereden met een "grote" quad om te testen.

Ik was ook de 1ste belg die op een w-tec zat, in 2003 reed ik met een w-tec crf 450 in MCLB.

In de tijd met de blaster heb ik altijd MON en BQR gereden samen met Davy Brems, Nicky Vaes.... enz .

Van 2005 tot 2009 heb ik wedstrijden met de solo gereden in de MON rangen.



Nu heb ik dus trug een quad gekocht voor tplezier, ik zit veel in nederland, hapert, son en breugel, gemert, veldhoven enz...
Als ik in belgie rijd is het in Lille.

Ik denk dat de eml in deze topic mijn oude quad is waar ik in 2004 mee gereden heb, ben niet zeker, maar toch voor 95%.

Ja idd er is nog een w-tec met cr 500, maar dan een oud model, volgens jef VH.
Mijn vader heeft ook nog een cr 500 blokt liggen en we hebben net bij alex nog w-tec gekocht, die moet nogwel gemonteerd worden...


En wie dit niet geloofd kan dat gerust even navragen bij de genoemde mensen in de tekst of bij de uitslagen van die jaren...
Mijn naam is Sven Wouters, niet die van koningshooikt he.... daar hebben zich al veel mensen in vergist...



Tot Hoors, Grtz SD
*** W-tec 2-Stroke Power ***
SD__118
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 dec, 2009 18:53
Locatie: Heist-op-den-Berg

Re: EML CR 500

Bericht door SD__118 »

Ja en om even op dat starten te reageren, een cr 500 starten is een ware kunst, die van mij draait meestal van de 1ste of 2de keer... hangt beetje van de temperatuur af...

Zal je wel een truckje leren als we mekaar tegenkomen...



Grtzzz SD
*** W-tec 2-Stroke Power ***
number14
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 06 aug, 2006 10:41
Locatie: Rijkevorsel

Re: EML CR 500

Bericht door number14 »

dan heb jij al een heel palmares in het quad wereldje,ja die kameraad heeft het over u al is gehad dacht ik!
ja onze uitlaten zijn ook bij Jef Van Hasselt opmaat gemaakt,maar moetten zeker is ergens samen gaan rije
als ik uit gips ben ga ik eerst is rije in reusel ,en daarna zoeken we is naar westdorp tegaan!
zal voor binnen een paar weken zijn .
groeten Stefan.
SD__118 schreef:Ja en om even op dat starten te reageren, een cr 500 starten is een ware kunst, die van mij draait meestal van de 1ste of 2de keer... hangt beetje van de temperatuur af...

Zal je wel een truckje leren als we mekaar tegenkomen...



Grtzzz SD
SD__118
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 dec, 2009 18:53
Locatie: Heist-op-den-Berg

Re: EML CR 500

Bericht door SD__118 »

number14 schreef:dan heb jij al een heel palmares in het quad wereldje,ja die kameraad heeft het over u al is gehad dacht ik!
ja onze uitlaten zijn ook bij Jef Van Hasselt opmaat gemaakt,maar moetten zeker is ergens samen gaan rije
als ik uit gips ben ga ik eerst is rije in reusel ,en daarna zoeken we is naar westdorp tegaan!
zal voor binnen een paar weken zijn .
groeten Stefan.
SD__118 schreef:Ja en om even op dat starten te reageren, een cr 500 starten is een ware kunst, die van mij draait meestal van de 1ste of 2de keer... hangt beetje van de temperatuur af...

Zal je wel een truckje leren als we mekaar tegenkomen...



Grtzzz SD


Hallow


ja das heel goed, ik wil men oud quadje wel eens terug zien, :D .
Ahja die was ik nog vergeten, reusel kom ik ook wel geregeld.

Mja, mijn uitlaten van de quad zijn altijd van VH gekomen...
maar wij leggen hem altijd buiten om, nu bij mijn w-tec ook, alex heeft hem ook buitenom liggen.
Zo zou je geen problemen met de radiateur gehad hebben...



grtzzz
*** W-tec 2-Stroke Power ***
number14
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 06 aug, 2006 10:41
Locatie: Rijkevorsel

Re: EML CR 500

Bericht door number14 »

SD__118 schreef:
number14 schreef:dan heb jij al een heel palmares in het quad wereldje,ja die kameraad heeft het over u al is gehad dacht ik!
ja onze uitlaten zijn ook bij Jef Van Hasselt opmaat gemaakt,maar moetten zeker is ergens samen gaan rije
als ik uit gips ben ga ik eerst is rije in reusel ,en daarna zoeken we is naar westdorp tegaan!
zal voor binnen een paar weken zijn .
groeten Stefan.
SD__118 schreef:Ja en om even op dat starten te reageren, een cr 500 starten is een ware kunst, die van mij draait meestal van de 1ste of 2de keer... hangt beetje van de temperatuur af...

Zal je wel een truckje leren als we mekaar tegenkomen...



Grtzzz SD


Hallow


ja das heel goed, ik wil men oud quadje wel eens terug zien, :D .
Ahja die was ik nog vergeten, reusel kom ik ook wel geregeld.

Mja, mijn uitlaten van de quad zijn altijd van VH gekomen...
maar wij leggen hem altijd buiten om, nu bij mijn w-tec ook, alex heeft hem ook buitenom liggen.
Zo zou je geen problemen met de radiateur gehad hebben...



grtzzz
Svenn,
maar denk ni dat deze die van u is geweest ,ik heb hem in Temse gekocht bij iemand
die hem in 2004 nieuw zou gekocht hebben bij EML ?

groeten.
Daniello
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 519
Lid geworden op: za 04 sep, 2010 21:00
Locatie: Sittard

Re: EML CR 500

Bericht door Daniello »

Man o man, dit wordt weer een bommetje :quad: Ziet er goed uit

Beterschap!!!
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
SD__118
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 dec, 2009 18:53
Locatie: Heist-op-den-Berg

Re: EML CR 500

Bericht door SD__118 »

Svenn,
maar denk ni dat deze die van u is geweest ,ik heb hem in Temse gekocht bij iemand
die hem in 2004 nieuw zou gekocht hebben bij EML ?

groeten.[/quote]


ik heb een vermoeden van wel, maar ga er niet om strijden, je zal het nooit zeker weten he...

De reden wrm ik dit denk is het feit dat het een DELTA kader EML is, zijn er slechts een paar van gemaakt, en die van mij is de laatste... die lag nog op zolder bij jean-pierre maes, een overblijfsel eigenlijk, en dan heeft ie die gebouwd voor mij omdat ik niet met het grootste model van EML wou rijden, de neus van de DELTA is iets korter, de rest is idem.

En dan ook nog de nerfbaren, die rode plastic met gaten er in, die hebben wij zelf gemaakt, kan je daar gerust fotos van laten zien, denk niet dat er zo veel EMLs zijn...

Maar goed, maakt nie uit infeite, we gaan gewoon knalle met die 500dn :D 8)


grtzzz
*** W-tec 2-Stroke Power ***
number14
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 06 aug, 2006 10:41
Locatie: Rijkevorsel

Re: EML CR 500

Bericht door number14 »

SD__118 schreef:Svenn,
maar denk ni dat deze die van u is geweest ,ik heb hem in Temse gekocht bij iemand
die hem in 2004 nieuw zou gekocht hebben bij EML ?

groeten.

ik heb een vermoeden van wel, maar ga er niet om strijden, je zal het nooit zeker weten he...

De reden wrm ik dit denk is het feit dat het een DELTA kader EML is, zijn er slechts een paar van gemaakt, en die van mij is de laatste... die lag nog op zolder bij jean-pierre maes, een overblijfsel eigenlijk, en dan heeft ie die gebouwd voor mij omdat ik niet met het grootste model van EML wou rijden, de neus van de DELTA is iets korter, de rest is idem.

En dan ook nog de nerfbaren, die rode plastic met gaten er in, die hebben wij zelf gemaakt, kan je daar gerust fotos van laten zien, denk niet dat er zo veel EMLs zijn...

Maar goed, maakt nie uit infeite, we gaan gewoon knalle met die 500dn :D 8)


grtzzz[/quote]

idd,maakt niet uit hij is nog in perfecte staat waardoor ik ook betwijfel dat er ooit wedstrijden mee gereden zijn,
wat ook de verkoper vertelde dat er enkel hobby matig is mee gereden!
ma zullen er wel over praten als we is ergens gaan (vlammen).

grtn
scott-46
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 72
Lid geworden op: di 15 dec, 2009 15:00

Re: EML CR 500

Bericht door scott-46 »

is dat niet die rode eml waar erin crf 450 in zat?
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
onderdelen blaster tekoop
SD__118
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 dec, 2009 18:53
Locatie: Heist-op-den-Berg

Re: EML CR 500

Bericht door SD__118 »

Halloww



@ scott 46

Mja die hebbik idd ook te koop zien staan, das dezelfde, heb ook aan het twijfelen geweest om hem te kopen...
vroeger hing er een cr 250 onder...



Ik heb er wel maar een dik jaar competitie mee gereden, en is eigenlijk nooit iets aan geweest, buiten aan de stuurstang, die plaat is afgebroken geweest, waar de stuurblokken op bevestigd staan. die plaat zou nu iets dikker moeten zijn, en aan de onderkant zou je dan een andere las kunnen opmerken, als hij niet terug gespoten is...

ja is goed, we spreken 1 van de weken wel is af om gaan te rijden...

grtzzzz
*** W-tec 2-Stroke Power ***
SD__118
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 dec, 2009 18:53
Locatie: Heist-op-den-Berg

Re: EML CR 500

Bericht door SD__118 »

En nog iets wat me net opvalt, die luchtfilterbuis is ook iets uniek, daar zijn wij ook mee begonnen,
die komt van een w-tec.... normaal heeft EML een vierkante bak, tis wel een van plastic blijkbaar, wij hadden 1 van alluminium, maar die was toen al aant scheuren van de trillingen... ze hangt nogwel op identiek dezelfde plaats met dezelfde vormen van de buizen van de carb naar de luchtfilter.


grtz
*** W-tec 2-Stroke Power ***
number14
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 06 aug, 2006 10:41
Locatie: Rijkevorsel

Re: EML CR 500

Bericht door number14 »

hallo,

eindelijk is het sticker set klaar ,en heb ik de plastiek kappen er terug kunnen opzetten.
en mijn voet is ook terug genezen, dus morgen op het gemak beetje gaan rijden op het
circuit in Eersel.
heb de foto's in een album gezet en zal de link hier plaatsen.

groeten Stefan.

http://img694.imageshack.us/g/pict0103wpm.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie