Hydographics
-
- Quad Expert
Hydographics
Na wat rond surfen op internet over stickers en bestickering kwam ik Hydro graphic dippen tegen.
Dit is dat dus.
Link
Kan ook carbon etc etc. leek mij wel wat om te proberen op stukken en of kappen. Heeft iemand
hier ervaring mee? Ziet er wel heel goed uit!
Ik tegen ervoor als ik me kappen zo kan krijgen.
Vraag me ook af of het beetje kras vast is... lijkt zelfde spul als op de yamaha SE's zit.
Ard
Dit is dat dus.
Link
Kan ook carbon etc etc. leek mij wel wat om te proberen op stukken en of kappen. Heeft iemand
hier ervaring mee? Ziet er wel heel goed uit!
Ik tegen ervoor als ik me kappen zo kan krijgen.
Vraag me ook af of het beetje kras vast is... lijkt zelfde spul als op de yamaha SE's zit.
Ard
No Can't Do!
Re: Hydographics
Ik denk dat het zeker zal gaan met quad kappen.
Een vriend van me heeft een tijd geleden ergens een adres in Duitsland gehad, waar hij diverse delen van het interieur van zijn BMW heeft laten doen door zo iemand. Het eindresultaat was zéér goed te noemen!!!
Een vriend van me heeft een tijd geleden ergens een adres in Duitsland gehad, waar hij diverse delen van het interieur van zijn BMW heeft laten doen door zo iemand. Het eindresultaat was zéér goed te noemen!!!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
- Quad Expert
Is het ook een beetje slijt vast?Daniello schreef:Ik denk dat het zeker zal gaan met quad kappen.
No Can't Do!
Hmm, dat durf ik je niet te zeggen....denk het wel...is toch een soort van sicker die eroverheen getrokken is he...
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
ik denk niet dat het echt slijt vast is het is namelijk een hele dunne stikker
maar ik heb er geen ervaring mee
maar ik heb er geen ervaring mee
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ik heb mij inderdaad ook laten vertellen dat o.a. het front van de raptor 700 SE 2008 (rood-wit) en raptor 700 SE 2009 op dezelfde manier zijn voorzien van deze bestickering.
Volgens mij is het redelijk slijtvast en het ziet er gaaf uit. Volgens mij is het wel vrij kostbaar om te laten doen.. maar daar weet ik het fijne niet van.
Ben benieuwd.
Gr.
Volgens mij is het redelijk slijtvast en het ziet er gaaf uit. Volgens mij is het wel vrij kostbaar om te laten doen.. maar daar weet ik het fijne niet van.
Ben benieuwd.
Gr.
Yamaha Raptor 700 SE!
is al vrij oud;
scootervelgjes van een maat van me des tijds;
zolang de laklaag er goed over zit blijft het gewoon goed zitten.
die jonge van het forum, met die lekkere reet
-
- Quad Expert
Zeg niet dat het nieuw is, maar wel heel gaaf!IzzY schreef:is al vrij oud;
Wat zal het doen als je het op je kappen doet? de Lak gaat problemen geven dan
denk ik?
No Can't Do!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
op ebay zijn er ook diy kitjes te vinden
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
-
- Quad Expert
KLopt, alleen valt het versturen van vloeistoffen denk ik niet mee... moet per bootdjwireless schreef:op ebay zijn er ook diy kitjes te vinden
Ben meer benieuwd naar de ervaringen ermee, wil het zelf ook gaan proberen. Eerst zo'n kit kopen...
mooiste zou wezen dat iemand wist wat voor chemicaliën het zijn. Dan is het alleen nog van die vellen
bestellen.
No Can't Do!
de camo uitvoering een grizzly is ook ge-water-dipt, redelijk slijtvast.
andere kappen zijn natuurlijk door en door dezelfde kleur.
andere kappen zijn natuurlijk door en door dezelfde kleur.
Interessant om te lezen hoe Yamaha al die effecten op de kappen krijgt! Op de Grizzly SE's zit het dus ook. Als dat hydographics al zoveel toegepast wordt op kappen dan is dat vast wel slijtvast, ik heb iig nog geen problemen met mijn SE
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700