Aha, ik had dus toch gelijk , het was dus een 15t tandwiel. Maar dat is goed dat ik dat weet! Dat betekent dat 22inch met 14t hetzelfde is als 18inch met 15t.
Dus dat mijn quad met wegbanden en 15t tandwiel eigenlijk exact even snel is als met crossbanden en 14 t tandwiel (want we waren zaterdag precies even snel toch??)
Maar die dubbele uitlaat staat m goed, nog succes met afstellen!
Ik heb het niet gecontroleerd maar volgens mij is het nu 15, komt eigenlijk ook door toen we samen reden. We waren inderdaad precies even snel, als één van ons al even uitliep dan kwam dat puur doordat je even anders in de toeren zat.
persoonlijk vind ik dat ik juist in de lage toeren weinig koppel heb met mijn FP en jij vind dat je dan meer hebt
moet mijne dan nog eens op de testbank laten zetten misschiens eens op een andere plaats laten doen voor ander resultaat
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ik ben net van origineel naar FP gegaan, kan zijn dat het ten opzichte van andere uitlaten wat anders ligt natuurlijk. Ik zal eerst mijn Power Commander er eens opzetten met een goede map, want ik haal er nu nog lang niet uit wat er in zit natuurlijk.
lekka!, maar je had gewoon de mijne kunnen kopen hoor, was je waarschijnlijk minder kwijt geweest.
zeker wel leuk spul in ieder geval, veel plezier ermee
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Piepkleine update, heb vandaag hoesjes voor mijn schokdempers binnengekregen. Helaas is het rood flink lichter dan ik gehoopt had maar voor 25 euro mag je ook niet veel meer verwachten. Die voor achter zit er nog niet op, wil even wachten tot de uitlaten weer koel zijn.
Nu maakt het nog niet zo veel uit, maar als er zometeen KW veren op zitten dan vind ik dit wel mooier dan dat geel.
Verlaagd. De voorveren waren een eitje, achter ging wat lastiger om die stelmoeren los te krijgen. Maar ik ben heel tevreden met het resultaat:
Het rijdt echt een heel stuk beter dan hoog op zijn poten, driftend door de bochten kan nu veel makkelijker. Ik heb zelfs even geprobeerd om een donut te maken maar ik lag bijna naast de quad toen hij weer grip kreeg. Eens kijken of ik mijn achterbanden nu eindelijk een beetje kan verslijten.