Ik ben op zoek naar een geschikte map voor mijn Raptor 700 met een dubbele FP en het luchtfilterdeksel er af. Het is de FP met de korte dempers.
Heedt iemand een geschikte map gevonden? Of een andere map gepakt en hem daarna bijgesteld?
Ik zoek een PC3 map voor dubbele FP
Ik zoek een PC3 map voor dubbele FP
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
tjobbie
- Quadverslaafde

- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Ik zoek een PC3 map voor dubbele FP
officieel zou je een basismap moeten pakken en daarna op de bank laten finetunen maar dit zou ik pas doen als je ook het filter hebt aangepast voor maximaal rendement.
kijk hier even voor wat basismappen
http://www.powercommander.com/powercomm ... artNum=416
kijk hier even voor wat basismappen
http://www.powercommander.com/powercomm ... artNum=416


734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Ik zoek een PC3 map voor dubbele FP
Een goed filter met een adapter kost me weer 100 euro, dat komt me nu gewoon niet uit. Zal het even moeten doen moet de deksel er af. Maar die basismaps zijn allemaal voor enkele uitlaten.
En als je op http://www.pciii.raptorsource.com/" onclick="window.open(this.href);return false; kijkt dan hebben ze wel allerlei maps voor dubbele uitlaten, maar dan weer allemaal met speciale inlaten en filters. Zou handig zijn als ik iets heb wat redelijk in de buurt komt, dan kan ik wel kijken hoe hij staat.
Op de Dyno zou ideaal zijn natuurlijk...
En als je op http://www.pciii.raptorsource.com/" onclick="window.open(this.href);return false; kijkt dan hebben ze wel allerlei maps voor dubbele uitlaten, maar dan weer allemaal met speciale inlaten en filters. Zou handig zijn als ik iets heb wat redelijk in de buurt komt, dan kan ik wel kijken hoe hij staat.
Op de Dyno zou ideaal zijn natuurlijk...
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
tjobbie
- Quadverslaafde

- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Ik zoek een PC3 map voor dubbele FP
pak gewoon 1tje van een enkele uitlaat met lid off. dan zit je aardig in de buurt. check gewoon je bougie ff.Jazzy schreef:Een goed filter met een adapter kost me weer 100 euro, dat komt me nu gewoon niet uit. Zal het even moeten doen moet de deksel er af. Maar die basismaps zijn allemaal voor enkele uitlaten.
En als je op http://www.pciii.raptorsource.com/" onclick="window.open(this.href);return false; kijkt dan hebben ze wel allerlei maps voor dubbele uitlaten, maar dan weer allemaal met speciale inlaten en filters. Zou handig zijn als ik iets heb wat redelijk in de buurt komt, dan kan ik wel kijken hoe hij staat.
Op de Dyno zou ideaal zijn natuurlijk...
als je naderhand een keertje geld heb voor een filter, knal deze erop en ga voor een dyno.


734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Ik zoek een PC3 map voor dubbele FP
Ja gewoon een map pakken van een enkele uitlaat met lid off, er zit geen verschil tussen een dubbele of enkele uitlaat, het is meer om de looks.
Dan moet je er mee gaan rijden 15 min ofzo, dan ff de bougie er uit halen en ff kijken wat voor kleur hij heeft.
grijs is de arm = meer brand stof
zwart is de rijk = teveel brandstof
koffie bruin is een goede verbranding en die koffie bruin hoeft ook niet helemaal koffie bruin te zijn hij mag ook iets donkerder of lichter.
Maar als hij dus te rijk of te arm staat moet je gaan spelen met de knopjes op je powercommander. Maar dan moet je ff het boekje lezen is een beetje veel omdat helemaal uit te leggen. Je kan in iedere toerental gebied LOW, MED of HIGH 10% brandstof toevoegen of afnemen 1 lampje erbij( vanaf het midden gezien) is 2% eraf of erbij.
Dan moet je er mee gaan rijden 15 min ofzo, dan ff de bougie er uit halen en ff kijken wat voor kleur hij heeft.
grijs is de arm = meer brand stof
zwart is de rijk = teveel brandstof
koffie bruin is een goede verbranding en die koffie bruin hoeft ook niet helemaal koffie bruin te zijn hij mag ook iets donkerder of lichter.
Maar als hij dus te rijk of te arm staat moet je gaan spelen met de knopjes op je powercommander. Maar dan moet je ff het boekje lezen is een beetje veel omdat helemaal uit te leggen. Je kan in iedere toerental gebied LOW, MED of HIGH 10% brandstof toevoegen of afnemen 1 lampje erbij( vanaf het midden gezien) is 2% eraf of erbij.


