Dan gaan de 2 Wolfiekes mekaar toch nog ontmoeten . [/quote]
ALS DAAR MAAR GEEN VODDEN VAN KOMEN
SCALYN
Re: SCALYN
Awel wolfke de king staat weer helemaal tip top in topconditie voor den 30 ste he,mag wel he voor 2694 euro kosten.
Wat betreft de trial ,ik heb daarover met één van de organisators gesproken ,er zijn nog niet voldoende inschrijvingen voor de trialwedstrijd als er niet meer inschrijvingen komen wordt die waarschijnlijk afgevoerd.
Tot nu toe zijn er ongeveer een 90 tal quads ingeschreven,dus tzal nummerke trekken worden.
greetz Kwatter
Wat betreft de trial ,ik heb daarover met één van de organisators gesproken ,er zijn nog niet voldoende inschrijvingen voor de trialwedstrijd als er niet meer inschrijvingen komen wordt die waarschijnlijk afgevoerd.
Tot nu toe zijn er ongeveer een 90 tal quads ingeschreven,dus tzal nummerke trekken worden.
greetz Kwatter
ALS DAAR MAAR GEEN VODDEN VAN KOMEN [/quote]pk19000 schreef:Dan gaan de 2 Wolfiekes mekaar toch nog ontmoeten .
vodden ni nee wie weet kleine grizzly-tjes
enne ik ga toch voor het hele weekend gaan dus mannekes den deze is er weer voor all the way bij
-
- Toeschouwer
ah ik ben ook al in geschreven voor da piranha weekendkwatter schreef:Awel wolf het weekend van 29 en 30 mei is er een weekend van piranha racing gepland en ik ga denk ik wel terug dan er is op zondag een trialparcours enzo.
Greetz Kwatter
zullen ons is gaan amusere
kawasaki brute force 750
idd het zal weer de moeite zijn...bakker kawasaki schreef:ah ik ben ook al in geschreven voor da piranha weekendkwatter schreef:Awel wolf het weekend van 29 en 30 mei is er een weekend van piranha racing gepland en ik ga denk ik wel terug dan er is op zondag een trialparcours enzo.
Greetz Kwatter
zullen ons is gaan amusere