Shot at 2011-04-21
zoals je kan zien op de foto heb ik geen last van dat de ketting tegen de uitlaad bochten uitslaagd of dat ik tedicht tegen de achterveer aan kom tezitten
DIKKE quad was al een mooie en wordt er enkel beter op
ga mijn best moeten doen om al die mooie quads op forum te evenaren wetend dat er 2 jaar geleden bijna niemand brede armen had en echt laag lag nu rijd er bijna niks anders meer rond dan dikke quads
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
mooi spul he
ziet er top uit joh!
je kan de voorveren nog 1cm langer maken door de onderste kogel uit te draaien tot je de markering ziet, zou ik persoonlijk nog even doen want hij staat nu wel superlaag, denk dat je het zelf ook wel fijn zal vinden
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
jaja zeker dik spul die veren echt supper ik ga hem zo laag laten kan nog samen met de vrindin toeren zonder teschuren of iets teraken dus alles in orde he
voorste veren staan wel heel zacht hé als je deze harder zou zetten helt hij zo niet over in de bochten en gaat driften ook beter
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
prachtig kerel, zit die achterste link nu gedraaid of origineel?
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging