idd.Belgian Pro schreef:Ik zou hem gewoon zo late kwa hoogte hoor ...
Nu staan je a-armen mooi gelijk!
Ik zou toch liever hebben dat je neus iets hoger staat dan het achterste vd quad, rijdt toch comfortabeler?
my raptor 700 se 2009
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: my raptor 700 se 2009
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: my raptor 700 se 2009
ahha , ik dacht dat mm perfect gelijk moest staan
het scheelt maar paar cm (3 tal)
bon ga zo eens gaan bollen en proberen
thanks gasten, eerst testen en indien niet ok ga ik die blokjes halen
want schijnt niet goed te zijn die kleine veertjes verwijderen
greets
het scheelt maar paar cm (3 tal)
bon ga zo eens gaan bollen en proberen
thanks gasten, eerst testen en indien niet ok ga ik die blokjes halen
want schijnt niet goed te zijn die kleine veertjes verwijderen
greets
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Re: my raptor 700 se 2009
de verlaging is zoals ik ze wou..... heb er vooraan blokjes op gezet (gekocht van petoe hier op het forum, toffe kerel trouwens ) en zo kon ik de vering regelen tot waar ik hem wou.
de a armen staan ietsje negatief maar dat wou ik zo, en de quad staat mooi recht
nu blijf ik eraf zenne..... nu het spoor nog regelen en done
en dan de bodemplaat erop en de autotune
woehoeew
en wat vinden jullie??
greets blackbusa
enne thanks petoe voor de blokjes heeeee
de a armen staan ietsje negatief maar dat wou ik zo, en de quad staat mooi recht
nu blijf ik eraf zenne..... nu het spoor nog regelen en done
en dan de bodemplaat erop en de autotune
woehoeew
en wat vinden jullie??
greets blackbusa
enne thanks petoe voor de blokjes heeeee
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: my raptor 700 se 2009
gewoon dikke porno! op z,n Hollands
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: my raptor 700 se 2009
ik heb gisteren in engeland achterbrugske kunnen kopen voor klein prijsje...
alleen is ze wel extreeeeeem lang....
ik wou +5 inch maar kon ze niet laten liggen
heb net effekes gemeten en ze is 20 cm langer dan de originele
ik zie dat de meeste + 4 of +5 inch nemen
mm is da niet wat te lang
en ga ik geen andere problemen krijgen
iemand ervaring mee??
greets
alleen is ze wel extreeeeeem lang....
ik wou +5 inch maar kon ze niet laten liggen
heb net effekes gemeten en ze is 20 cm langer dan de originele
ik zie dat de meeste + 4 of +5 inch nemen
mm is da niet wat te lang
en ga ik geen andere problemen krijgen
iemand ervaring mee??
greets
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: my raptor 700 se 2009
Draaicirkel wordt groter, achterveer mss verzwaren, langere ketting en remleiding kopen......
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: my raptor 700 se 2009
Langere remleiding en ketting vindt ik normaal
maar die achterveer mmmmmm
kweet nie
zou wel wijs zijn precies hihi
maar die achterveer mmmmmm
kweet nie
zou wel wijs zijn precies hihi
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: my raptor 700 se 2009
achterveer moet zeker wel vervangen worden door een zwaardere in jou geval.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: my raptor 700 se 2009
heb deze week mij een beziggehouden met het spoor te regelen op mijn quad, heb er zelfs eens voor naar kris (yamahakoppel) gebeld hoe ik da juist moest doen... en ik moet zeggen WAT EEN VERSCHIL
de quad zoekt niet meer als ik in een putje kom
echt mega bedankt kris
ikke vree content
de quad zoekt niet meer als ik in een putje kom
echt mega bedankt kris
ikke vree content
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Re: my raptor 700 se 2009
Het zou wel handig zijn moest je een beetje uitleg geven oe jehet juist gedaan hebt
Re: my raptor 700 se 2009
Dat wil ik ook wel horen, want het spoor staat bij die van mij ook voor geen meter goed.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: my raptor 700 se 2009
als je de zoekfunctie gebruikt kom je ver
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... or+regelen" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan wat nadenken
ik heb mijn spoor recht geregeld omdat het met gewicht eerder iets toe gaat staan en denk dat blackbusa het ook recht heeft gezet op mijn aanraden
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... or+regelen" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan wat nadenken
ik heb mijn spoor recht geregeld omdat het met gewicht eerder iets toe gaat staan en denk dat blackbusa het ook recht heeft gezet op mijn aanraden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: my raptor 700 se 2009
haha simpel
ik heb 2 metalen latten ( die normaal tegen de muur moeten voor haken aan te hangen en planken op te leggen) gepakt en die op glazen (uit de kast hier, madam was minder content) gelegd net in het midden van mijn velgen en dan mooi tegen de achtervelgen....
stuur mooi rechtgezet
gemeten met rolmeter van stuuruiteinde tot hoek van achterspatbord
en dan zag ik dat de voorste rand van de velg 5 a7 mm naar binnen stond, dat het ik eruit geregeld zodat ze recht staan
dan madam erop en ik had een kleine 2 mm toespoor en heb er ondertussen al mee gereden en is ideaal
thank youuuuuu kris
ik heb 2 metalen latten ( die normaal tegen de muur moeten voor haken aan te hangen en planken op te leggen) gepakt en die op glazen (uit de kast hier, madam was minder content) gelegd net in het midden van mijn velgen en dan mooi tegen de achtervelgen....
stuur mooi rechtgezet
gemeten met rolmeter van stuuruiteinde tot hoek van achterspatbord
en dan zag ik dat de voorste rand van de velg 5 a7 mm naar binnen stond, dat het ik eruit geregeld zodat ze recht staan
dan madam erop en ik had een kleine 2 mm toespoor en heb er ondertussen al mee gereden en is ideaal
thank youuuuuu kris
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Re: my raptor 700 se 2009
ik heb vandaag eindelijk de bodemplaat gemonteerd, heb het op twerk gedaan
handig als ge in een garage werkt....
handig als ge in een garage werkt....
Laatst gewijzigd door blackbusa op do 26 mei, 2011 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Re: my raptor 700 se 2009
voila ze zit eronder....
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging