Trx 450R XrossCountry (Stuur demper // CRF cam)
Re: Trx 450R XC
mooie trx, is een mooie basis voor een projectje.
Ga je vooraan ook verbreden ?
-
raptordegekste
- Quadrider

Trouwens Wouter, mocht je nog onderdelen nodig hebben, ik heb hier alle originele onderdelen liggen. Armen, as, schakelaartjes, schokdempers, lampen noem maar op....
zit wel in de planning, achter is het zwakste met spoorverbreders, dus dat heeft prio. voor komt vanzelf nog wel een keer iets breders op.JohnBeton schreef:mooie trx, is een mooie basis voor een projectje.
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
raptordegekste schreef:Trouwens Wouter, mocht je nog onderdelen nodig hebben, ik heb hier alle originele onderdelen liggen. Armen, as, schakelaartjes, schokdempers, lampen noem maar op....
Achteras is binnen
woohoo, zal binnekort ff fototje posten
ik zeg doe dat maar snel 
Veelste laat natuurlijk en er nog niet ondergezet vanwege chronies tijd te kort. Maar hier toch nog even een fototje, ik wacht denk ik nog even met eronderzetten tot dat ik een kenteken heb op de quad. wat opzig ook niet lang meer op zig zal laten wachten want alle laaste schakelaars en een relaitjes zijn bestelt. Ook net nog even grip pats, nummers en een platen met nummers bestelt bij DFR. Voor de laaste uiterlijke finishing touch.

Had mooie handvatten bestelt uit engeland maar wacht er al 2 weken op, mail ik de winkel krijg ik geen eens response. ze krijgen nog een paar daagjes en anders ga ik es ff ruzie maken.
voor de rest even wat extra stickers bestelt, staat best mooi strx denk ik wel. Ook der gelijk maar wat nummerplaten bij laten steken, is altijd wel een keertje handig als ik een hobby wedstrijdje mee reid.
Photo is groen gekleurt
maar alles wat groen is hoort wit te zijn.

voor de rest even wat extra stickers bestelt, staat best mooi strx denk ik wel. Ook der gelijk maar wat nummerplaten bij laten steken, is altijd wel een keertje handig als ik een hobby wedstrijdje mee reid.
Photo is groen gekleurt

-
raptordegekste
- Quadrider

Waar heb je da stickersetje laten doen als k vragen mag ? 
Bij Dfr racing heb er ook grippads bestelt om bij de achter kappen het tegen me laarzen te beschermen
Re: Trx 450R XrossCountry
klinkt goed, maar ik krijg je foto niet door? 
Yamaha YFZ480Build in progress
ik ook niet
(de foto)
raar dat jullie het plaatje met de nummers niet te zien krijgen