HMF Competition uitlaat systeem voor 700R
-
- Quadrider
HMF Competition uitlaat systeem voor 700R
HE!
hier ff een eerste indruk van mijn nieuwe HMF knalpot!
Na wat wachten...die %##@ van de duane hadden hem maar 3weken op de plank liggen ofzo
Kwam hij dan toch aan. Keurig in de doos maar eenmaal uit de doos zat er een deukje in de aansluiting van de demper naar de midpipe... Maar na een bewerking met de waterpomptang was dit zo verleden tijd.
Al met al een prachtige uitlaat met een prachtige afwerking.
Alles past perfect en was zo voor elkaar.
De performance is ook zeker merkbaar,in combinatie met een Pro-design inlaat en een EHS-racing cdi-unit is de voorkant nog maar moeilijk op de grond te houden! Hij pakt heerlijk op in elke versnelling en loopt prima door tot het eind. Ook van halfgas naar vol gaat met veel kracht. mischien de cdi-unit nog wat tweaken met wat warmer weer,maar voorlopig is het prima.
....Enige nadeel is dat heel het dorp naar buiten sprint als je in buurt bent.....OMFG wat een herrie!!!!! maar met de extra bijgeleverde DB-killers is dat min of meer te beperken (yeah....right... )
L8rrrrrrrrrr........
hier ff een eerste indruk van mijn nieuwe HMF knalpot!
Na wat wachten...die %##@ van de duane hadden hem maar 3weken op de plank liggen ofzo
Kwam hij dan toch aan. Keurig in de doos maar eenmaal uit de doos zat er een deukje in de aansluiting van de demper naar de midpipe... Maar na een bewerking met de waterpomptang was dit zo verleden tijd.
Al met al een prachtige uitlaat met een prachtige afwerking.
Alles past perfect en was zo voor elkaar.
De performance is ook zeker merkbaar,in combinatie met een Pro-design inlaat en een EHS-racing cdi-unit is de voorkant nog maar moeilijk op de grond te houden! Hij pakt heerlijk op in elke versnelling en loopt prima door tot het eind. Ook van halfgas naar vol gaat met veel kracht. mischien de cdi-unit nog wat tweaken met wat warmer weer,maar voorlopig is het prima.
....Enige nadeel is dat heel het dorp naar buiten sprint als je in buurt bent.....OMFG wat een herrie!!!!! maar met de extra bijgeleverde DB-killers is dat min of meer te beperken (yeah....right... )
L8rrrrrrrrrr........
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Re: HMF Competition uitlaat systeem voor 700R
dat is toch alleen maar leuk kun je teminste iedereen laten zien(lees: horen) dat jij ook zon mooie hmf hebt:D
ja vooral de flikken zullen je graag horen!
prachtig uitlaatje!
prachtig uitlaatje!
Heb je misschien een filmpje? Dan kan ik mee genieten van het geluid
Leuk uitlaatje Ik heb herrie al gehoord, Music aan me oren lijkt bijna Beethoven wel maar dan gillend
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Expert
Is een competition uitlaat, die hoeven geen rekening mee te houden met mede weg gebruikers hé...
Maar die dB killers werken niet echt dus?
Maar die dB killers werken niet echt dus?
No Can't Do!
Ik zal maar even antwoorden want chef is op vakantie.
Hij reed zonder db killer rond tijdens de tourrit en dat klinkt zeker lekker alleen moet je er niet te lang achter rijden
Hij reed zonder db killer rond tijdens de tourrit en dat klinkt zeker lekker alleen moet je er niet te lang achter rijden
Yamaha raptor 700r 2007
-
- Quadrider
Hallo!!
Weer terug in het koude kikkerlandje
@ Michel:Thnx!
@ Ardjuh: Kheb tijdens lange ritten die DB killer wel altijd bij me.Het geluid word zker wel gedempt,volgens HMF zou het dan 96db moeten zijn. Zelf heb ik mijn twijfels.
Het nadeel(zoals met elke db killer) is het vermogen wat je mist als je hem monteert. die HMF zorgt voor een dikke vermogenswinst in combi met een nieuwe powerbox,maar dat raak je grotendeels weer kwijt door de db killer.
Het monteren gaat wel super btw,je haalt de 3 inbusjes los aan het eind vd demper en je kan de db-killer er zo opleggen.
....Maarruh,rij er nu al een tijdje mee en ben nog nooit aangehouden. gewoon niet volgas langs oom agent!
En het geluid valt voor jezelf wel mee hoor,het zit achter je
l8rrrrr
Weer terug in het koude kikkerlandje
@ Michel:Thnx!
@ Ardjuh: Kheb tijdens lange ritten die DB killer wel altijd bij me.Het geluid word zker wel gedempt,volgens HMF zou het dan 96db moeten zijn. Zelf heb ik mijn twijfels.
Het nadeel(zoals met elke db killer) is het vermogen wat je mist als je hem monteert. die HMF zorgt voor een dikke vermogenswinst in combi met een nieuwe powerbox,maar dat raak je grotendeels weer kwijt door de db killer.
Het monteren gaat wel super btw,je haalt de 3 inbusjes los aan het eind vd demper en je kan de db-killer er zo opleggen.
....Maarruh,rij er nu al een tijdje mee en ben nog nooit aangehouden. gewoon niet volgas langs oom agent!
En het geluid valt voor jezelf wel mee hoor,het zit achter je
l8rrrrr
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
- Tegazo
- Quadrider
Ik heb nou een DB meter dus kunnen we de volgende keer is ff meten als we gaan rijden
Suzuki Z400
Handig wil me monsterpijps ook meten als het mag
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadrider
Ik heb de oude HMF uitlaat van Belgian Pro overgekocht.
Ik ben dus niet de enige met al die ''herrie'' (zoals de meeste vrouwen het noemen)
Heb met een db meter gemeten zonder db killer ( die heb ik namelijk niet en kan ik ook nergens vinden ) en kwam uit op 103 db
Ik heb er laatst nieuwe dempwol ingedaan maar na een 2000 tal km is van die dempwol alweer weinig te horen.
Toen ik hem gemonteerd had kwam de buurman de volgende dag al aan dat hij zich heel erg had verschrokken die vorige avond en of ik dat was geweest Ik woon in een boerendorpje dus de mensen kunnen wel wat hebben hier. Als ik er echt klachten over krijg moet ik toch maar gaan zoeken voor een db killer. En als die er niet is.. orginele uitlaat maar weer
Maar bij mij ook wat een geluid geweldig
Ik ben dus niet de enige met al die ''herrie'' (zoals de meeste vrouwen het noemen)
Heb met een db meter gemeten zonder db killer ( die heb ik namelijk niet en kan ik ook nergens vinden ) en kwam uit op 103 db
Ik heb er laatst nieuwe dempwol ingedaan maar na een 2000 tal km is van die dempwol alweer weinig te horen.
Toen ik hem gemonteerd had kwam de buurman de volgende dag al aan dat hij zich heel erg had verschrokken die vorige avond en of ik dat was geweest Ik woon in een boerendorpje dus de mensen kunnen wel wat hebben hier. Als ik er echt klachten over krijg moet ik toch maar gaan zoeken voor een db killer. En als die er niet is.. orginele uitlaat maar weer
Weapon of Choice: Kawasaki KFX450R
-
- Quad Master
Hier is de db killer voor je pijpLeon Henderikx schreef:Ik heb de oude HMF uitlaat van Belgian Pro overgekocht.
http://hmfracing.com/shop/parts/quiet-core/quiet-core" onclick="window.open(this.href);return false;
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quadrider
Oke bedankt voor de link zal eens kijken of ik die ga bestellen of gewoon een nieuwe pijp koop..
Weapon of Choice: Kawasaki KFX450R