want nu drinkt hem meer als hem stil staat dan dat ik rij
maar kheb al gou wat schetskes gemaakt onder de study
en heb hier nog wat rvs op stock liggen
maar nu is het hier grote opruim
zoek even al uw schuurmateriaal dan kom ik het wel even lenen en dan doe ik de uitlaat wel even tussen de soep en de pattaten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
pff 2u, tijd om nog eens onder de lakens te kruipen eerst vriendin wakker maken ligt op mijn schouder te slapen
morgen nog eens verder polijsten aan mijn A-armen en bij MGC racing binnen springen en nog wat nieuwe onderdelen voor te vercromen aanschaffen ga proberen er tempo achter zetten
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
ik kruip er nog maar eens in om 00.30u na een avondje schuren en polijsten aan mijn A-armen hoop ze deze week klaar te krijgen elke avond nog een paar u en ze zijn klaar
Groetjes Kris
Ik heb net een levensgevaarlijke fietstocht achter de rug, het asfalt ging wel, maar ik heb een stuk moeten lopen op een bospad met geulen erin en de klinkers zijn 1 grote ijsbaan. Nu ff douchen en dan lekker slapen
Ik snap niet waar je het geduld vandaan haalt met al dat polijsten
Service(s): International Letter
Status: Processed through Sort Facility
Processed through Sort Facility, February 06, 2011, 4:00 pm, JAMAICA, 11430
Processed through Sort Facility, January 18, 2011, 8:58 pm, STOCKTON, 95213
Electronic Shipping Info Received, January 18, 2011
allé 1u binnen 4u30 loopt de wekker af goesting is weg man wat een leven werken eten en slapen en tussendoor QFB
Groetjes Kris