Kristof/Ltz schreef:Dit is hetzelfde wat ik voorhad met mijn ltz geweest.
Quad starte perfect, maar wanneer ik wilde gas geven, viel de quad stil.
Bij mij was het het membraam. Dit membraan is idd. zwart en zit onder het kapje bovenop de carburator.
Wat invetten en terug afkuisen kan ook helpen, maar heb er dan toch een nieuw membraam ingeplaatst.
Na dit te doen was mijn probleem opgelost.
Prima, bedankt
Ik heb het kapje er eens afgehaald, maar ik kan niet echt iets vreemds aan het membraan zien. Het was ook mooi schoon. Ik heb ook al eens de bougie eruit gehaald, die had een zwarte koolaanslag.
Maar wat ik vreemd vind is dat hij het een hele tijd goed heeft gedaan. Want laatst had ik ong. een 20 km in een stuk zonder problemen gereden. En opeens begon hij te ploffen en viel hij stil. Na een aantal keren starten liep hij weer en 5 kilometer verder was weer hetzelfde. Toen heeft hij het weer lang goed gedaan. En nu is het probleem er weer
Ik heb wel gisteren een trailtech vapor aangesloten, zou het probleem niets te maken kunnen hebben met de draad die ik om de bougiekabel heb moeten draaien voor het toerental door te geven? Of dat is mis is het het koelsysteem nadat ik te temperatuursensor tussen een leiding heb gezet?
Grtz, Jeroen