nou ik zal maar eens beginnen aan mijn resent gekocht quad (overgenomen projectje maar nooit echt afgemaakt door vorige eigenaar)
tis een china quad maar ik vond de kappenset wel een mooie appearance hebben vandaar dat ik hem voor weinig geld (150 eukies) heb gekocht.
De beste man wilde er al een scooterblok opgooien (van een peugeot
leek de keuze gevallen op een minarelli blok aangezien deze onder meerdere bromfiets quads zitten.
dus voor weinig geld een watergekoeld mina blokje met een kabelboom en watergekoeld systeem gekocht van een vriend van mij.
Enfin aangezien er nogal wat aan het frame gesleuteld moet worden ben ik ondertussen wat info aan het verzamelen van het hoe en het wat om zo'n project te gaan starten,met name zelfbouw kabelboom blok ophanging frame verstevigingen het opnieuw coaten en spuiten eventueel verchromen van onderdelen en natuurlijk het tunen van het scooterblokje.
zal proberen regelmatig wat updates te posten om de rest een beetje op de hoogte te houden van mijn plannen
alvast een paar fotos van hoe ik hem kocht je zal wel gelijk zien dat er nogal wat werk aan is maar dat maakt het alleen maar leuker ghe ghe.

Binnenkort en todo lijstje plaatsen