@ L Crosser: Mooie foto's
Hoe bevalt de W-Tec tov de LTR, wat zijn de voor- en nadelen van beide??
@ Tjobbie: Ik begin zo'n vermoeden te krijgen dat jij ooit nog eens een crossquad erbij koopt!
En de volgende nieuwe voor 2011
Re: En de volgende nieuwe voor 2011
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Re: En de volgende nieuwe voor 2011
a L crosser
merk je nou echt dat die voorwielophang beter over de gaten trekt
merk je nou echt dat die voorwielophang beter over de gaten trekt
Re: En de volgende nieuwe voor 2011
@ boncari, sander .w om maar meteen allebei jullie vragen te beantwoorden. Het grote verschil tov een LTR is natuurlijk het stuurgedrag en de voorwielophanging. Maar aan het stuurgedrag wordt ook bijgedragen dat de quad een stuk lichter is en dat de gewichtsverhouding meer naar achteren licht waardoor de voorwiel ophanging nog beter over de gaten 'zweeft'. De achtervering is ook een verschil omdat deze geen link heeft zoals de meeste crossquads waardoor je hele goede (voor+achter)vering nodig hebt wil je alle gaten goed absorberen vandaar dat w-tec öhlins heeft gemonteerd. Maar des al niettemin zou ik een LTR niet afraden aan iemand. Ik vind het nog altijd de best rijdende standaard 450 quad.
w-tec club member
Re: En de volgende nieuwe voor 2011
ah k wordt steets wijzer over die w-tec`s vind ze tog wel kei gaaf hoor