Jazzy's Raptor 700: Verkocht...
Re: Jazzy's Raptor 700: Pakje... (P5)
Nee, die zijn nog te koop.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Raptor 700: Pakje... (P5)
Tijd voor een update...
Als eerste heb ik de Pro-Design intake gemonteerd met een K&N filter:
Echt ongelofelijk hoe groot het nu is, origineel is de Raptor echt geknepen door de lucht inlaat. Ik rij zonder deksel op de luchtfilterbak, het aanzuiggeluid is niet storend en ik kom toch bijna geen stof tegen op de weg.
Daarna de DMC Force 4 uitlaten in elkaar gezet en op de quad gemonteerd. Dat ging echt 100 keer makkelijker dan met die van FP, de pasvorm is echt perfect en de handleiding is super duidelijk. Ik heb hem daarna even gestart om het geluid te horen en toen direct de quiet cores er in gezet. Met de quiet cores er in is het geluid perfect zo, niet te hard maar wel lekker stoer.
Ik heb een map gevonden voor deze setup maar dan zonder quiet cores, zou kunnen dat hij een tikkeltje aan de rijke kant staat nu. Maar dat controleer ik wel na een paar ritjes. Blijft een apart gezicht:
Toen was het tijd voor een proefritje. Eerst even lekker rustig warm gereden en toen het gas er op. In vergelijking met de FP geven de DMC's minder een schop bij lage toeren maar klimt hij wel heel lekker door. Vooral in vier en vijf merk je het verschil, ik zat steeds te zoeken naar de zesde versnelling. Dat komt gewoon door het gemak waarmee hij nu naar topsnelheid klimt.
Paar foto's:
Kortom de DMC's zijn een aanrader: lekker geluidje en quiet cores die echt wat doen, supergoed te monteren, veel extra vermogen en ook nog eens één van de goedkoopste.
Als eerste heb ik de Pro-Design intake gemonteerd met een K&N filter:
Echt ongelofelijk hoe groot het nu is, origineel is de Raptor echt geknepen door de lucht inlaat. Ik rij zonder deksel op de luchtfilterbak, het aanzuiggeluid is niet storend en ik kom toch bijna geen stof tegen op de weg.
Daarna de DMC Force 4 uitlaten in elkaar gezet en op de quad gemonteerd. Dat ging echt 100 keer makkelijker dan met die van FP, de pasvorm is echt perfect en de handleiding is super duidelijk. Ik heb hem daarna even gestart om het geluid te horen en toen direct de quiet cores er in gezet. Met de quiet cores er in is het geluid perfect zo, niet te hard maar wel lekker stoer.
Ik heb een map gevonden voor deze setup maar dan zonder quiet cores, zou kunnen dat hij een tikkeltje aan de rijke kant staat nu. Maar dat controleer ik wel na een paar ritjes. Blijft een apart gezicht:
Toen was het tijd voor een proefritje. Eerst even lekker rustig warm gereden en toen het gas er op. In vergelijking met de FP geven de DMC's minder een schop bij lage toeren maar klimt hij wel heel lekker door. Vooral in vier en vijf merk je het verschil, ik zat steeds te zoeken naar de zesde versnelling. Dat komt gewoon door het gemak waarmee hij nu naar topsnelheid klimt.
Paar foto's:
Kortom de DMC's zijn een aanrader: lekker geluidje en quiet cores die echt wat doen, supergoed te monteren, veel extra vermogen en ook nog eens één van de goedkoopste.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Raptor 700: Pakje... (P5)
Of ik ben doof, of mijn uitlaten maken teveel lawaai. Heb dat geluid nog nooit gehoordJazzy schreef:Ik rij zonder deksel op de luchtfilterbak, het aanzuiggeluid is niet storend en ik kom toch bijna geen stof tegen op de weg.
Effe over je DMC's, ze zien er echt heel mooi uit. Past wel mooi bij je quad.
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
netjes
heb zelf ook geen filterdeksel, heb er zelfs een gat bijgemaakt aan de onderkant.
heb er alleen wel een prefilter opzitten.
heb zelf ook geen filterdeksel, heb er zelfs een gat bijgemaakt aan de onderkant.
heb er alleen wel een prefilter opzitten.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
ja die pre-filter heb ik ook, zat bij het setje. wel zo veilig denk ik
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
pf zit er wel strak uit met die uitlaten maar kan je zoon filter als wat jij hebt ook voor de cross gebruiken uiteraard dan wel met een deksel op je lucht filterbak
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
Lekkere pijpjes en intake Jazzy!
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
Mooie uitlaatjes!
Als je een 6e versnelling zoekt kan je beter 15/31 opleggen,dan ga je minder snel
in hoge toeren rijden en kan je bij 110 km/u nog lekker doorschakelen naar je 5e versnelling!
Ik heb er al veel weten te overtuigen,vraag maar rond hier op t forum!
Tjobbie, Yamahakoppel, Zati, Lazi, Niels, Pino, nog 4 andere die niet op t forum zitten en ikzelf
Als je een 6e versnelling zoekt kan je beter 15/31 opleggen,dan ga je minder snel
in hoge toeren rijden en kan je bij 110 km/u nog lekker doorschakelen naar je 5e versnelling!
Ik heb er al veel weten te overtuigen,vraag maar rond hier op t forum!
Tjobbie, Yamahakoppel, Zati, Lazi, Niels, Pino, nog 4 andere die niet op t forum zitten en ikzelf
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 243
- Lid geworden op: za 07 nov, 2009 03:35
- Locatie: Lokeren
- Contacteer:
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
Idd mij ook overtuigd,kan niet wachten om hem te monteren.
Grtz
Grtz
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
dat 31t tandwiel is wrs alleen verkrijgbaar voor de 700?jenzie schreef:Mooie uitlaatjes!
Als je een 6e versnelling zoekt kan je beter 15/31 opleggen,dan ga je minder snel
in hoge toeren rijden en kan je bij 110 km/u nog lekker doorschakelen naar je 5e versnelling!
Ik heb er al veel weten te overtuigen,vraag maar rond hier op t forum!
Tjobbie, Yamahakoppel, Zati, Lazi, Niels, Pino, nog 4 andere die niet op t forum zitten en ikzelf
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
Superdik Jetze!
Je kunt m ook laten makenBelgian Pro schreef: dat 31t tandwiel is wrs alleen verkrijgbaar voor de 700?
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
Welke winkel doet zoiets?
Laagste dat ik heb gezien is 33 voor mijn kfx, moet je dan ook je hub gaan aanpassen of niet?
Laagste dat ik heb gezien is 33 voor mijn kfx, moet je dan ook je hub gaan aanpassen of niet?
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
Je moet een bedrijf hebben met goed metaal en een goede lasersnijder oid. Moet je ff kijken of er een metaalbedrijf oid bij jou in de buurt is. Zij kunnen de gaten dan ook goed uitsnijden en dan hoef je je hub niet aan te passen.
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
In dat rijtje wil ik ook wel staan.jenzie schreef:Mooie uitlaatjes!
Als je een 6e versnelling zoekt kan je beter 15/31 opleggen,dan ga je minder snel
in hoge toeren rijden en kan je bij 110 km/u nog lekker doorschakelen naar je 5e versnelling!
Ik heb er al veel weten te overtuigen,vraag maar rond hier op t forum!
Tjobbie, Yamahakoppel, Zati, Lazi, Niels, Pino, nog 4 andere die niet op t forum zitten en ikzelf
Ik heb er voor nu 15 op zitten (heb nog een nieuwe 16 liggen) en achter denk ik standaard, 38. Ik kan alleen nergens kleiner dan 36 vinden, waar koop je die van 31 tanden? En is de stap niet opeens heel groot om van 38 naar 31 tands te gaan?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: Jazzy's Raptor 700: Nieuwe uitlaat en intake (P6)
het kan gezicht bedrog zijn hoor maar jouw kenteken staat wel heel erg omhoog volgens mij