is je quad gezand straalt met zijn zandbandjes

Ard wil niets anders dan dat, heeft um al veel te lang geduurt vind diesjmallie94 schreef:Word tijd dat Ardjuh zijn rappy het weer doet ^^ , kan die zijn nieuwen update eens op jouw uit proberen

nou ja als het gelukt is zie je me dan wel een x verschijnen
  nou ja als het gelukt is zie je me dan wel een x verschijnen  

. met mailen heb je weinig kans dat je wat terug krijgt... als ik jou was zou ik gewoon even bellen, zaterdag zijn ze er ook.
. met mailen heb je weinig kans dat je wat terug krijgt... als ik jou was zou ik gewoon even bellen, zaterdag zijn ze er ook.

Arx-17 schreef:Ard wil niets anders dan dat, heeft um al veel te lang geduurt vind diesjmallie94 schreef:Word tijd dat Ardjuh zijn rappy het weer doet ^^ , kan die zijn nieuwen update eens op jouw uit proberen
 als die tijd vind
 als die tijd vind

..., alleen die van mij is even tijdelijk invalide
..., alleen die van mij is even tijdelijk invalide  

die van jouw is dat nog wel even
 die van jouw is dat nog wel even  heb op me ene pc nog linkje staan waar je meschien blij van word
 heb op me ene pc nog linkje staan waar je meschien blij van word  zal vanmiddag even posten
 zal vanmiddag even posten  ben je er al uit wat je doet met je a armen ??
 ben je er al uit wat je doet met je a armen ??

net bout gehaald bij een motorwinkel voor door me achterbrug en het blok, woensdag ochtend nieuwe ball joint halen en lagers, bussen en keringen voor achter linkage zijn onderweg... netzoals Powermadd schuim voor op het stuur, moose handvaten
 net bout gehaald bij een motorwinkel voor door me achterbrug en het blok, woensdag ochtend nieuwe ball joint halen en lagers, bussen en keringen voor achter linkage zijn onderweg... netzoals Powermadd schuim voor op het stuur, moose handvaten   . lagers voor a armen ben ik ook mee bezig en die zijn er waarschijnlijk eind van de week.
. lagers voor a armen ben ik ook mee bezig en die zijn er waarschijnlijk eind van de week.