smc barossa 300cc [keihin cvk carb]

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
sumohell
Toeschouwer
Toeschouwer

smc barossa 300cc [keihin cvk carb]

Bericht door sumohell »

hoi met rob ik had al eerder een post gedaan,en weet nu wat voor soort carborateur het is namelijk:
keihin cvk.
Deze carborateurs schijnen problemen te hebben als je teveel gas geeft stopt en dan weer gas geeft,de carb kan het overtollige benzine niet aan op de 1 of andere manier.
Is dat af te stellen?
Weet er ook iemand of ik een vervangende betere afstelbare carborateur er op kan zetten?
Weet er ook iemand wat de standaart sproeier maat is en wat ik er het beste in kan doen?
Jammer dat er wel mensen kijken op een bericht maar geen antwoord kunnen geven.

ik heb fotos maar weet niet hoe ik ze erop krijg jammer genoeg.
*michel*
Quadrider
Quadrider

Re: smc barossa 300cc [keihin cvk carb]

Bericht door *michel* »

Misschien kan je hier iets mee?

http://digitalebookden.com/smc-captain- ... gated.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Of anders even langs een motorzaak rijden en even vragen,zoek even in de manual op hoe je de carburator uit elkaar kan halen dan kan je de sproeiermaat zo bekijken.

Misschien dat je gasnaald blijft hangen dat heb ik ook bij mijn barossa gehad.

Sucses :crosser:
Yamaha raptor 700r 2007
sumohell
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door sumohell »

ja meestal doen ze standaard een te kleine sproeier erin hoorde ik,ik weet niet of dat mijn probleem oplost.
vandaag weer hetzelfde probeem voor een stoplicht en 2 minuten erna wilde die weer uitgaan dus telkens een beetje gas geven.De motorwinkel is een arrogante kl.......die keek me aan van heb je er weer zo 1,waarschijnlijk omdat ik geen jamaha of een suzuki heb ofzo.
dus erg veel medewerking krijg je niet bij mij in de omstreek.
ik hoorde ook de kleppen afstellen en een koudere bougie.
ik weet het ook niet meer begin wel bij het goedkoopst dat is een bougie kijken wat ie dan gaat doen.
iedergeval bedankt voor de reactie.
*michel*
Quadrider
Quadrider

Bericht door *michel* »

De meeste mensen op dit forum rijden Yamaha,hond suzuki en kawasaki dus hebben geen ervaring met dit model.
Dit neemt niet weg dat je een goede quad heb,mijn 1e quad was een barossa silverhawk met een kopie van een cb 250cc hond blok,.
Ik vind barossa's zo slecht niet hoor niet iedereen heeft geld voor een a -merk niks on je voor te schamen als je er maar lol mee heb toch?

Misschien kan je hier iets mee.

http://www.quad-cruiser.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

groeten,

Michel
Yamaha raptor 700r 2007
sumohell
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door sumohell »

ja dat is waar michel,ik las ook goede reactie over deze quad vandaar dat ik em kocht.
ik heb een bedrijf gevonden die heel wat over de keihin carb weet,die harley davidson motoren die hebben ook een keihin en daar is het bedrijf in gespecialiceerd,daar ga ik vrijdag naar toe.
weet er iemand of ik een eventueele vervangende carb erop kan plaatsen en welke?
Plaats reactie