Wild & Wicked
Re: Wild & Wicked
nu je zo lekker aan het shoppen ben bij innovate
kan je ook een all in one systeem kopen
ignition, injection en log, kan je nog een stapje verder
kan je ook een all in one systeem kopen
ignition, injection en log, kan je nog een stapje verder
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
je kan het zo gek maken als je zelf wil maar als ik maar dezelfde inputs heb als jou (tps/rpm/a/f)mx jake schreef:nu je zo lekker aan het shoppen ben bij innovate
kan je ook een all in one systeem kopen
ignition, injection en log, kan je nog een stapje verder
heb ik voldoende informatie om op die basis de map aan te passen.
1 nadeel is dat ik de laptop op de rug mee moet nemen tijdens een rit om te loggen omdat deze geen memory slot heeft.
ik wil met de tijd toch een windows7 pad kopen, kan makkelijker mee.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Wild & Wicked
nu heb je een cdi unit + powercomander pc5 + autotune + ssi-4
maar je heb ook alles in 1 van innovate en voor minder geld
en je hebt nog dan nog maar 1 lambdasensor nodig
maar je heb ook alles in 1 van innovate en voor minder geld
en je hebt nog dan nog maar 1 lambdasensor nodig
never drive faster then your angel can fly
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Ha heren! Ja een paar dagen out geweest wegens werken op verplaatsing. Tnx voor de tips ivm de systemen maar op deze blok blijf ik op carbu rijden. Als ik ooit de centjes en de goedkeuring van de baas(vrouw ) krijg en der komt een injectie (lees busa) blok op turbo dan be,n ik wel geïntresserd natuurlijk. Voorlopig heb ik mijn pollen vol met de rest en wil ik eerst deze in alle toerengebieden op de juiste afr krijgen.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
ssi-4 is ook gewoon voor carbs. de situatie nu is dat je wel je a/f kan loggen, maar je ziet alleen je a/f grafiek.FLIPmode schreef:Ha heren! Ja een paar dagen out geweest wegens werken op verplaatsing. Tnx voor de tips ivm de systemen maar op deze blok blijf ik op carbu rijden. Als ik ooit de centjes en de goedkeuring van de baas(vrouw ) krijg en der komt een injectie (lees busa) blok op turbo dan be,n ik wel geïntresserd natuurlijk. Voorlopig heb ik mijn pollen vol met de rest en wil ik eerst deze in alle toerengebieden op de juiste afr krijgen.
maar je weet niet in welk toerenbereik en gaspositie je a/f rijker of armer wordt.
door een ssi-4 erbij te plaatsen kun je 4 extra inputs loggen zoals bijv. toeren/tps(heb je niet maar is bij te plaatsen)ontsteking, boost etc.
@mx-jake: je hebt gelijk, maar je weet dat het langzaam zo is uitgegroeid, als ik het van tevoren wist dat ik dit allemaal van plan was had ik het misschien wel anders aangepakt.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
recente foto:
Loopt nu dus als een Harley
Dacht dat boost wel wat hoger kon nu dat ie degelijk afgesteld was, niet dus. Knallen deed ie maar niet voor lang en samen met een verandering aan de pitot-pijp (regelt druk naar benzinedrukregelaar en carbs) was dit dus geen goeie zet.
Heel veel blowby en lopen op 3 cilinders, detonatie is a bitch!
Nu het positieve nieuws: sleutelen! .
Open gooien, kijken wat mis is en eventueel vervangen en toch maar de compressie verlagen naar een gezondere 8,7 ipv 10,6.
Kan ik gelijk op 1,5 bar rijden zonder problemen (allé dat hoop ik).
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
leuk hobby he
veel succes.
veel succes.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Wild & Wicked
Balen.. Maar toch veel plezier en succes met t sleutelen!
Yamaha YFZ480Build in progress
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Wild & Wicked
Als ik jou topic zo volg, begrijp ik meestal geen fluit van wat er allemaal geschreven wordt over compressie en dit en dat.. maar het ziet er gruwelijk geweldig uit Ik wou dat ik er ook zoveel verstand van had!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Ik wou dat ik het beetje verstand wat ik had ook eens gebruikte .
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Hierbij dus de gevolgen van arm lopen, oftewel teveel druk op een standaard blok.
turbo met witte schoepen:
2 carbs rijk en 2 arm :
Cilinderschade:
verantwoordelijke zuiger :
half ingezakt en weg gevreten
Andere zuigers ondert zware stress geweest :
Zelfs de main gear heeft een beetje gestresst:
och ja andere blok en dus ook andere (lees onbeschadigde) zuigers:
Eén van de verschillen tussen de gsxf en gsxr blok: dit is de r
turbo met witte schoepen:
2 carbs rijk en 2 arm :
Cilinderschade:
verantwoordelijke zuiger :
half ingezakt en weg gevreten
Andere zuigers ondert zware stress geweest :
Zelfs de main gear heeft een beetje gestresst:
och ja andere blok en dus ook andere (lees onbeschadigde) zuigers:
Eén van de verschillen tussen de gsxf en gsxr blok: dit is de r
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Wild & Wicked
die hebben het aardig voor hun kiezen gekregen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Wild & Wicked
die eerste foto van je zuiger lijkt op detonatie
heb je de ontsteking later gezet ivm de hogere compressie?
heb je de ontsteking later gezet ivm de hogere compressie?
never drive faster then your angel can fly
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Is ook detonatie, andere zuigers hebben ook kleine brandputjes en de kop is ook een beetje geraakt.
Had aan de blok niks veranderd, ook de ontsteking niet (weet ik, is niet slim ), maar ik had wel koppel .
Och ja leergeld hé, nu ga ik kijken of de gsxr een goeie versnellingsbak heeft, dan komt die in deze blok omdat die een rechte eerste versnelling heeft en dus sterker is.
Eerst op zoek naar alu plaat van 2mm dik.
Had aan de blok niks veranderd, ook de ontsteking niet (weet ik, is niet slim ), maar ik had wel koppel .
Och ja leergeld hé, nu ga ik kijken of de gsxr een goeie versnellingsbak heeft, dan komt die in deze blok omdat die een rechte eerste versnelling heeft en dus sterker is.
Eerst op zoek naar alu plaat van 2mm dik.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!