@Dennis:
De SP50 is een keer zo groot als de streak(weegt ook oodles meer--> 188 kg+ 14liter benzine + 95kg berijder
, ik zal dus nooit zo hard als een opgevoerde streak kunnen) ,heeft double-wishbone voor, en is zelfs groter dan een Adly. (Heb hem vergeleken met de Adly van een knaap die solex-tochten begeleidt met de quad als "bezemwagen..
)
Vergeet niet dat de Access SP50 eigenlijk bedoeld is als basis voor een 200, een 300, en een 450cc. Buiten de achterbrug, is het frame identiek. Het is gewoon een Motor-quad waar ze een watergekoeld aerox-blokje onder geplempt hebben.
Technigas wil alleen met een heleboel gelas en gepiel, en je helpt de tuning van de uitlaat om zeep omdat lengtes e.d. niet meer kloppen. Ik vind ruim 60km/u wind mee zat. In de stad kan je toch nergens met goed fatsoen harder. En het gebruik van een SP50/70 vliegt door het dak als je een dikkere carb en een race-uitlaat monteerd. Denk 1 op 10 tot 1 op 12. Even daargelaten dat het een helse rot-herrie maakt.
Brekende voorophangingen schijnt trouwens een typish Streak-probleem te zijn. Ik heb er erg veel alarmerende verhalen over gehoord. Jij was dus ook een van die pechvogels waar de boel kapot trok. Zelfs niet-opgevoerde streaks schijnen dit geregeld te hebben.
Nou ja, gelukkig geen probleem meer voor jou, daar ik een Raptor 700 in je sig zie staan
Ikzelf heb mijn zinnen op een Suus 450LT-R ,black-edition, laten vallen. Moet nog wel ff sparen (10.000 euries, de laatste keer dat ik keek...eeeeeeek!)