voor zoals hij er nu bijstaat. Het echte kawasaki-groen.

Dat heb ik trouwens nooit beweert, ik heb dat enkel aangehaald als algemeen voorbeeld.-Laurens- schreef:Ik vind de stickerset die je nu hebt verl mooier
Om even terug te komen op wat Eddy zei, ik zei helemaal niet dat zijn quad lelijk is, integendeel, in heb heel veel respect en bewondering voor de quad, maar ik vind die velgen gewoon helemaal niet bij de quad passen en vind de Red Labels veel mooier

Ok, sorry dan. Maar ik vind de velgen gewoon écht niet mooi, dus als ik geschreven had "ik vind ze niet zo mooi", zou het eigenlijk niet zijn wat ik bedoel.. Maar ik zal er int vervolg op letten, hoewel dit nog niet eerder is gebeurd..den eddy schreef:Dat heb ik trouwens nooit beweert, ik heb dat enkel aangehaald als algemeen voorbeeld.-Laurens- schreef:Ik vind de stickerset die je nu hebt verl mooier
Om even terug te komen op wat Eddy zei, ik zei helemaal niet dat zijn quad lelijk is, integendeel, in heb heel veel respect en bewondering voor de quad, maar ik vind die velgen gewoon helemaal niet bij de quad passen en vind de Red Labels veel mooier

@ den eddy, man man gij zijt nog erger dan die van thuisden eddy schreef:Dat kan wel goed zijn, maar heb dan de manieren om dat wat tactvoller te formuleren. Negatieve kritiek mag, maar verwoordt dat dan op een beschaafde manier.-Laurens- schreef:Sorry hoor, maar ik vind die velgen echt lelijk!
 zij ook altijd "kun je dat niet wat verbloemen, i.p.v. altijd BAM erop"
  zij ook altijd "kun je dat niet wat verbloemen, i.p.v. altijd BAM erop"  die cromé velgen zijn LELIJK de rest is goed
 die cromé velgen zijn LELIJK de rest is goed  

de red labels komen er terug op
  de red labels komen er terug op 
 en met al die plakband trekt het natuurlijk ook op nie veel ...
  en met al die plakband trekt het natuurlijk ook op nie veel ...  

ik denk dat de volgende terug een monster is, die zijn goedkoop, gemakkelijk te verkijgen en die krijg je niet loscraemertje schreef:ik vond je stickerset van monster nog de mooiste