kodiak of grizzly
kodiak of grizzly
Ik zou een grizzly of een kodiak willen aanschaffen, tevens vindt ik een
Honda Ricon ook niet mis.
Zijn er soms mensen die ervaring hebben en mij goede en of goede raad
kunnen geven
-
- Quadracer
- Contacteer:
Kijk naar je eigen buget zijn allemaal pracht machines maar de prijs verschilt enorm. Het verschil tussen de nieuwe kodiak en de nieuwe grizz is volgens mij alleen nog het vermogen en de prijs
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Re: kodiak of grizzly
Zelf rijd ik met een kodiak 400AN zeer fyne machine voor mee in het veld maar te licht voor op de baan, nu is er wel de nieuwe 450IRS, rijd sneller en beter aangezien hy ook achter een onafhankelijk vering heeft, de grizzly blijft natuurlijk de vlotste utility die er is, moest het budget een grizzly toelaten zou ik geen minuut aan een andere utlity denken! Succes ermee!Laat weten wat je keuze is gewordenSwennen Roland schreef:
kunnen geven
matthias_quadracer schreef:Zelf rijd ik met een kodiak 400AN zeer fyne machine voor mee in het veld maar te licht voor op de baan, nu is er wel de nieuwe 450IRS, rijd sneller en beter aangezien hy ook achter een onafhankelijk vering heeft, de grizzly blijft natuurlijk de vlotste utility die er is, moest het budget een grizzly toelaten zou ik geen minuut aan een andere utlity denken! Succes ermee!Laat weten wat je keuze is gewordenSwennen Roland schreef:
kunnen geven
Ik ga morgen kijken voor een prairie 700 deze is technisch goed in orde
wie heeft hiermee ervaring
Wrom een prairie 700 en geen grizzly 660?Swennen Roland schreef:matthias_quadracer schreef:Zelf rijd ik met een kodiak 400AN zeer fyne machine voor mee in het veld maar te licht voor op de baan, nu is er wel de nieuwe 450IRS, rijd sneller en beter aangezien hy ook achter een onafhankelijk vering heeft, de grizzly blijft natuurlijk de vlotste utility die er is, moest het budget een grizzly toelaten zou ik geen minuut aan een andere utlity denken! Succes ermee!Laat weten wat je keuze is gewordenSwennen Roland schreef:
kunnen geven
Een prairie is iets lager, een smallere benzine tank, en qua prestaties zou deze gelijk met de grizzly zijn. Ik ben ook niet zo groot 1.75 m en daarom zou de Prairie beter voor mij zijn.matthias_quadracer schreef:Wrom een prairie 700 en geen grizzly 660?Swennen Roland schreef:matthias_quadracer schreef: Zelf rijd ik met een kodiak 400AN zeer fyne machine voor mee in het veld maar te licht voor op de baan, nu is er wel de nieuwe 450IRS, rijd sneller en beter aangezien hy ook achter een onafhankelijk vering heeft, de grizzly blijft natuurlijk de vlotste utility die er is, moest het budget een grizzly toelaten zou ik geen minuut aan een andere utlity denken! Succes ermee!Laat weten wat je keuze is geworden
Je hebt ook nog Bombardier, Polaris, Massey Fergusson... Misschien is het wijs van niet enkel bij de twee bekende merken Yamaha en Honda te kijken maar ook eens naar deze zogenaamde out-siders te vragen en informatie over te zoeken
Polaris Sportsman 700 efi was het zeker waar iedereen zo veel lof over heeft
Polaris Sportsman 700 efi was het zeker waar iedereen zo veel lof over heeft
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Kodiak is de betrouwbaarste, is niet kapot te krijgen, heb ik zelf ook nog mee gereden.
Grizzly zou ik niet kopen want vrees (hoop) dat Yamaha binnenkort met een zwaarder model uitkomt en dan zit je weer met een oud model.
Die nieuwe Polaris 800 zal ook de max zijn, maar wel duur. Of de Kawa 750 die in september komt.
Grizzly zou ik niet kopen want vrees (hoop) dat Yamaha binnenkort met een zwaarder model uitkomt en dan zit je weer met een oud model.
Die nieuwe Polaris 800 zal ook de max zijn, maar wel duur. Of de Kawa 750 die in september komt.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team