Conflict daxmeeting
Conflict daxmeeting
http://www.youtube.com/watch?v=gdzsD5FcOmk" onclick="window.open(this.href);return false;
A motorcycle is God's gift to mankind
-
- Easy Quadrider
Re: Conflict daxmeeting
Op facebook zou ik zeggen
Vindt ik leuk
whaha
Vindt ik leuk
whaha
I don't drive fast, I fly low
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Ma ni optrekken of de flikken ston ier , moi ;~)
Hoe hoog wil je de weely hebben
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
haha zalig!
'niet optrekken' ff n dikke wheelie ;d
'niet optrekken' ff n dikke wheelie ;d
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadracer
wat is da voor ene, met zo enne kop zouden ze die moeten vastzetten op politiebevel
Yamaha Raptor 660R!
Ik zou juist hetzelfde gedaan hebben als die gasten. Is goed gas geven
- yamahakoppel
- Quad GOD
man man in wat voor een wereld leven wij, ze organiseren een meeting voor dax's en dan zijn er pummels die even komen stoefen met wheelies met al dat volk hij moest maar eens ene om rijden zoals die quad in genk
en jullie geven hem gelijk voor zijn wheelie zijn band moest springen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Het moment dat hij op het terrein van de meeting komt trekt hij toch geen wheelie? Pas nadat hij word tegengehouden. Maar iemand tegenhouden en zeggen dat hij niet mag racen, dat is er gewoonweg om vragen ...yamahakoppel schreef:man man in wat voor een wereld leven wij, ze organiseren een meeting voor dax's en dan zijn er pummels die even komen stoefen met wheelies met al dat volk hij moest maar eens ene om rijden zoals die quad in genk
-
- Quadracer
Ik ben inderdaad ook niet voor dat stoer gedoe (ik zou het zelf ook niet kunnen), maar als er een burger het recht in eigen handen neemt zou ik ook ff een dikke fuck you laten zien aan die mensLazii schreef:Het moment dat hij op het terrein van de meeting komt trekt hij toch geen wheelie? Pas nadat hij word tegengehouden. Maar iemand tegenhouden en zeggen dat hij niet mag racen, dat is er gewoonweg om vragen ...yamahakoppel schreef:man man in wat voor een wereld leven wij, ze organiseren een meeting voor dax's en dan zijn er pummels die even komen stoefen met wheelies met al dat volk hij moest maar eens ene om rijden zoals die quad in genk
Yamaha Raptor 660R!
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Ja Kris, ge staat niet alleen, bij mij vrat em zijne helm op. Show geven tussen wandelaars door met nat wegdek, stoer . maarja het zal de leeftijd wel zijn zeker dat ik niet meer kan volgen.yamahakoppel schreef:man man in wat voor een wereld leven wij, ze organiseren een meeting voor dax's en dan zijn er pummels die even komen stoefen met wheelies met al dat volk hij moest maar eens ene om rijden zoals die quad in genk
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
ik vind ook dat de organisatie in dit geval gelijk heeft.
Maar soms wordt je met een quad of enduro direct onnodig geviseerd.
Vandaag heb ik zelf iets gelijkaardigs meegemaakt, ik dacht, ik ga nog eens een stukje met de raptor rijden en ik rijd een veldwegje in (waar het toegelaten is om te rijden). Er waren veel fietsers.
Als ik fietsers van de tegenrichting zie komen vertraag ik tot bijna stilstand en ga volledig tegen de berm rijden met koppeling ingehouden, zo hebben ze geen last van opwaaiend stof, lawaai van mijn motor, .... Ik probeer zo hoffelijk mogelijk te zijn omdat quadrijders nu eenmaal al een slechte naam hebben.
Stopt er toch een oudere man en zet zich met zijn fiets dwars over het weggetje en begint teken te doen dat ik moet omdraaien en dat ik er niet mag doorrijden (wat zeker wel mag).
Ik rijd heel rustig door en wil langs hem doorrijden, gooit die aap zijn fiets met zijn voorwiel voor mijn quad om mij tegen te houden...
Toen heb ik ook even mijn gas opengetrokken, en door de berm langs hem doorgereden.
Ik bedoel, ik heb respect voor iedereen die de veldwegjes gebruikt, ik zet me aan de kant voor fietsers, wandelaars, paarden, alles wat je wil, maar respect moet van 2 kanten komen. Ik wil ook niet alle fietstoeristen over dezelfde kam scheren en zeggen dat ze denken dat de baan alleen van hun is als de zon even uitkomt op een zondag. Maar deze meneer dacht dat blijkbaar wel.
Vandaag heb ik zelf iets gelijkaardigs meegemaakt, ik dacht, ik ga nog eens een stukje met de raptor rijden en ik rijd een veldwegje in (waar het toegelaten is om te rijden). Er waren veel fietsers.
Als ik fietsers van de tegenrichting zie komen vertraag ik tot bijna stilstand en ga volledig tegen de berm rijden met koppeling ingehouden, zo hebben ze geen last van opwaaiend stof, lawaai van mijn motor, .... Ik probeer zo hoffelijk mogelijk te zijn omdat quadrijders nu eenmaal al een slechte naam hebben.
Stopt er toch een oudere man en zet zich met zijn fiets dwars over het weggetje en begint teken te doen dat ik moet omdraaien en dat ik er niet mag doorrijden (wat zeker wel mag).
Ik rijd heel rustig door en wil langs hem doorrijden, gooit die aap zijn fiets met zijn voorwiel voor mijn quad om mij tegen te houden...
Toen heb ik ook even mijn gas opengetrokken, en door de berm langs hem doorgereden.
Ik bedoel, ik heb respect voor iedereen die de veldwegjes gebruikt, ik zet me aan de kant voor fietsers, wandelaars, paarden, alles wat je wil, maar respect moet van 2 kanten komen. Ik wil ook niet alle fietstoeristen over dezelfde kam scheren en zeggen dat ze denken dat de baan alleen van hun is als de zon even uitkomt op een zondag. Maar deze meneer dacht dat blijkbaar wel.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
JohnBeton schreef:ik vind ook dat de organisatie in dit geval gelijk heeft.
hier precies het zelfde het weggetje waar we in wonen begint na 50 meter als landweg dus constant wandelaars paardrijders en fietsers , wij proberen zo vriendelijk mogelijk te zijn als paardrijders komen gaan we aan de kant en zetten de motor uit , zijn ze zeer dankbaar om , maar er zijn ook mensen die gaan zig midden in de weg staan om te zorgen dat wij niet langs komen terweil we gewoon naar huis willen rijden.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Ze zien crossmotor/quads etcetera al snel als opgeschoten pubertjes ofzo.
Ik heb er nog weinig last van gehad, maar je merkt het wel dat ze het als een "aso" voertuig zien.
Terwijl ik er gewoon heel netjes mee toert.
Ik heb er nog weinig last van gehad, maar je merkt het wel dat ze het als een "aso" voertuig zien.
Terwijl ik er gewoon heel netjes mee toert.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding