mm ok heb nog wat fotos gevonden die ik eerder had genomen van die malaguti firefox achterkap maat van me vond het wel apart staan en kwam met het idee ...ik ga dan alleen de wings missen die over de wielen hangen (van de achterkap)
let op tis maar een positionerings voorstelling.
en aangezien de hele achterkant wordt verlast en het blok wordt opgehangen en iets hoger uitkomt kan ik het frame zo maken vanachter dat er een normale scooteruitlaat onderkan dan hoef ik alleen de eindemper naar achter te zetten ipv heel de uitlaat om te lassen.
het idee
overloop naar de voorkap hoek komt goed uit ook qua hoogte is het mogelijk de voorkap met de achterkap vast te zetten.
eventueel een soort van sideskirt maken voor net eronder ivm het frame wat nu redelijk goed te zien is ,maar niet onhaalbaar.
de achterkant...wel handig dat er ingebouwde achter en knipperlichten op scooters zitten en aangezien die kap
op 1 van de breedste scooters zit zou het makkelijk pasbaar moeten zijn alleen nog even kijken hoe ik precies de
beugel/ophanging van de kap/zadel ga bouwen.
Ook wel makkelijk dat het glaswerk (lichten) en buddyovertrek gewoon voor weinig bij een scooterboer gehaald kan worden.