Nieuw op het forum + Yamaha Wolverine!
Nieuw op het forum + Yamaha Wolverine!
Hallo,
Voor diegene die dat willen weten, ik ben nieuw hier sinds een paar dagen
Ik had al een poosje rondgekeken op het forum op zoek naar wat info. Ruim een week geleden heb ik een Yamaha Wolverine 450 4x4 van 2010 gekocht. Zoals ik elders al schreef, volgens sommigen 'vlees noch vis', maar wat mij betreft een perfecte keuze. Ik vind 'em heel mooi/sportief om te zien (maar das uiteraard persoonlijke smaak), wat minder log dan een utility, maar wel met 4x4 en cardan aandrijving. Vanmorgen nog zo'n 50 kilometer mee gereden.
Vanwege de aanstormende midlifecrisis had ik vorig jaar een crossmotor gekocht. Inmiddels bijna een klein jaar en twee operaties aan een gebroken enkel verder, toch maar voor wat stabielers gekozen...
Na veel gepuzzel en de hopelijk goudentip door XeromeX, zouden hierbij nu een drietal foto's zichtbaar moeten zijn... (ik laat me verrassen)
Laat maar horen of jullie het wat of niks (ik kan het aan) vinden,
Groeten,
Rick2
Voor diegene die dat willen weten, ik ben nieuw hier sinds een paar dagen
Ik had al een poosje rondgekeken op het forum op zoek naar wat info. Ruim een week geleden heb ik een Yamaha Wolverine 450 4x4 van 2010 gekocht. Zoals ik elders al schreef, volgens sommigen 'vlees noch vis', maar wat mij betreft een perfecte keuze. Ik vind 'em heel mooi/sportief om te zien (maar das uiteraard persoonlijke smaak), wat minder log dan een utility, maar wel met 4x4 en cardan aandrijving. Vanmorgen nog zo'n 50 kilometer mee gereden.
Vanwege de aanstormende midlifecrisis had ik vorig jaar een crossmotor gekocht. Inmiddels bijna een klein jaar en twee operaties aan een gebroken enkel verder, toch maar voor wat stabielers gekozen...
Na veel gepuzzel en de hopelijk goudentip door XeromeX, zouden hierbij nu een drietal foto's zichtbaar moeten zijn... (ik laat me verrassen)
Laat maar horen of jullie het wat of niks (ik kan het aan) vinden,
Groeten,
Rick2
Laatst gewijzigd door Boncari op ma 30 mei, 2011 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp gesplitst, dit hoorde niet in show quads, maar is perfect voor een eigen topic!
Reden: Onderwerp gesplitst, dit hoorde niet in show quads, maar is perfect voor een eigen topic!
Re: Show quads!
Hey en welkom op het forum.
Leuke quad. Veel plezier ermee.
Leuke quad. Veel plezier ermee.
-
- Quadverslaafde
Re: Nieuw op het forum + Yamaha Wolverine!
mooie aanwinst.
dat je er maar veel plezier aan mag hebben.
en welkom op het forum
dat je er maar veel plezier aan mag hebben.
en welkom op het forum
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
stoer ding ik hoop dat deze je niet het ziekenhuis in stuurt
welkom op het forum en veel veilige kilometers
ps en veel foto's/filmpjes posten!!!!!!!
welkom op het forum en veel veilige kilometers
ps en veel foto's/filmpjes posten!!!!!!!
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Het is gelukt zie ik
Leuke quad, zal vast wel goed bevallen!
Leuke quad, zal vast wel goed bevallen!
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
Thanks!
Heb even wat rondgekeken en een paar leuke zandstukken 'ontdekt' in de buurt. Morgenavond hoop ik daarom het zand met 'em in te gaan. Heb al wel een paar kleine stukken offroad gereden en dat doet ie super.
Ben heel benieuwd hoe hij zich in het 'pure' zand en dergelijke zal houden.
Groeten,
Rick2
Heb even wat rondgekeken en een paar leuke zandstukken 'ontdekt' in de buurt. Morgenavond hoop ik daarom het zand met 'em in te gaan. Heb al wel een paar kleine stukken offroad gereden en dat doet ie super.
Ben heel benieuwd hoe hij zich in het 'pure' zand en dergelijke zal houden.
Groeten,
Rick2
-
- Quadfanaat
mooie quad heb je! mooi groot