Een nieuwe quad rijder
Een nieuwe quad rijder
Hallo ook maar is even voorstellen heb sinds 4 weken een yfz 450 spec uit 2007 rood/zwart ,heb er al erg pech mee gehad zat een knalpijp op waar de mannen in blauw niet blij van werden dus dat kosten me 200 euro binnen 3 dagen de quad in m'n bezit en toen dr na een stoepje geraakt waar ook nog een lantaanpaal stond dus m'n voor armen en voorveer kapot en even een meter of 3 door de lucht gevlogen dus nu even opzoek naar spullen hier op dit mooie forum grt hurby
Re: Een nieuwe quad rijder
Welkom!
Is wel balen dat je er al meteen pech mee had.. Post anders eens een paar foto's van de quad.
Als je onderdelen zoekt, kan be mss eens kijke bij 'te koop' daar vind je vast de onderdelen die je zoekt.
Is wel balen dat je er al meteen pech mee had.. Post anders eens een paar foto's van de quad.
Als je onderdelen zoekt, kan be mss eens kijke bij 'te koop' daar vind je vast de onderdelen die je zoekt.
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadfanaat
Balen man!!!
Weet hoe k*t het is mijn can am draaide ook al in elkaar naar +/- 150 km
Maar veel sucses met de onderdelen zoek tocht!!!
Weet hoe k*t het is mijn can am draaide ook al in elkaar naar +/- 150 km
Maar veel sucses met de onderdelen zoek tocht!!!
Inbezit: eton vector 300 st
gehad: can-am rally 200
gehad: can-am rally 200
Das ook klote als al zo snel in de soep loopt e dan valt ut van mij nog wel mee .heb nu 2ehans armen op de kop getikt en staan al in de grondverf nu nog een set (2st)r1/6 veren ergens vandaan toveren en dan gaan we weer rije