Hey allemaal!
Even een introductie plaatsen.
Ik heet Deniz, een Turkse Belg of een Belgische Turk die in het 3de jaar ec talen zit.Woon in Gent en 'k Ben dus 15 jaar.
Een tijdje geleden zei m'n vriend tegen me dat hij een scooter wou kopen, enja ik vond het ook een leuk idee. Enkel vind ik een quad veel leuker maar ook onhandiger omdat hij wat breder is. ;x
'k Ben van plan volgend jaar een 2dehands iets goedkoops, echt goedkoop te kopen en een brommercertificaat te halen. Jammer genoeg moet dit een 50 cc tje worden om op m'n 16de op de straat te mogen. In principe is dit genoeg voor mij aangezien hij ongeveer 60 zal rijden (?) Maar wat voor soort moet ik nu kopen/zoeken en beginnen met sparen? En is het het waard? Op m'n 18de ga ik waarschijnlijk over op de auto, maar das nog 3 jaar wachten dus doen we maar quadke kopen. Misschien ontstaat er een echte hobby van en ga ik er mee verder.
Dit was het dus
Nieuw ;3
-
- Quadverslaafde
Re: Nieuw ;3
hi denizD,
welkom.
ik denk dat je hier totaal op het verkeerde adres bent want de quads die je hier aantreft zijn niet goedkoop.
niet dat ik je weg wil hebben maar kijk is bij chinaquad.nl,
ik denk dat je daar meer in jou richting zult vinden.
welkom.
ik denk dat je hier totaal op het verkeerde adres bent want de quads die je hier aantreft zijn niet goedkoop.
niet dat ik je weg wil hebben maar kijk is bij chinaquad.nl,
ik denk dat je daar meer in jou richting zult vinden.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Het was niet dat ik hier meteen iets wou kopen, gewoon om wat ideen over goede quadmerken en dergelijke op te wekken. (:
Zal daar eens kijken, bedankt!
-
- Quadverslaafde
ik snap m maar je komt meteen met de opmerking dat je voor supergoed goedkoop wil gaan, maar daar vind je niks goeds voor.DenizD schreef:Het was niet dat ik hier meteen iets wou kopen, gewoon om wat ideen over goede quadmerken en dergelijke op te wekken. (:
voor kwaliteit betaal je nu eenmaal. veel succes.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Welkom,
Gelukkig zijn de bromquads geen super dure quadjes. Maar het zijn ook geen paar honderd eurootjes.
Reken op een dikke 1000 euro voor een fatsoenlijk bromquadje.
Daarbij raad ik je aan om te kijken voor een van deze merken:
*Goes
*Access
*Adly
*Eton
*Kymco
Hier zal vast wel een 50cctje tussen zitten die voldoet aan jou eisen.
Gelukkig zijn de bromquads geen super dure quadjes. Maar het zijn ook geen paar honderd eurootjes.
Reken op een dikke 1000 euro voor een fatsoenlijk bromquadje.
Daarbij raad ik je aan om te kijken voor een van deze merken:
*Goes
*Access
*Adly
*Eton
*Kymco
Hier zal vast wel een 50cctje tussen zitten die voldoet aan jou eisen.