Jumper2110* new lights!*
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Echt vaag ja.. Het zou echt handig zijn moest hij fatsoenlijk werken, want dan kon ik eindelijk eens tegoei kijken hoeveel ik met een volle tank kan rijden.
Maar er zijn ergere dingen natuurlijk
Maar er zijn ergere dingen natuurlijk
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
ik heb daarvoor 1 oplossing, gewoon op je quad stappen en er niet vanaf gaan tot je tank leeg is
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Hahaha ja die oplossing heb ik ook al eens overwogen
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Mijne staat iets te rijk en met 10L tank, goed doorrijden, doe ik 100km
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Ok, dat zal dan bij mij ook wel zoiets zijn
-
- Quad Master
- Berichten: 1727
- Lid geworden op: wo 14 jan, 2009 17:07
- Locatie: Planet Earth
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Maar dan moet je wel zien dat er een tankstation binnen de km bij jou is
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Of je tankt uw quad helemaal vol, je rijdt x aantal km, je tankt opnieuw en je rekent uit hoeveel km/l.Boncari schreef:ik heb daarvoor 1 oplossing, gewoon op je quad stappen en er niet vanaf gaan tot je tank leeg is
A motorcycle is God's gift to mankind
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Weer een vraagje ivm die stomme Vapor. Ik heb m'n kappen eens verwijderd om te kijken hoe die kabelzooi nu eigelijk juist in elkaar zit.. en het lijkt echt nergens op.
Nu keek ik al die kabels die uit de Vapor komen eens na.. Mijn powerkabel moet normaal gezien toch aangesloten zijn op de elektriciteit neem ik aan? Nu is het bij mij zo aangesloten, die powerkabel splitst zich op in een rood en een zwart draadje. 1 ervan gaat naar het frame, de aarding. De andere gaat naar een sensor of zoiets aan m'n handgas??
Kan er iemand me vertellen of dat normaal is qua aansluiting, want volgens mij klopt daar geen balle van.
Nu keek ik al die kabels die uit de Vapor komen eens na.. Mijn powerkabel moet normaal gezien toch aangesloten zijn op de elektriciteit neem ik aan? Nu is het bij mij zo aangesloten, die powerkabel splitst zich op in een rood en een zwart draadje. 1 ervan gaat naar het frame, de aarding. De andere gaat naar een sensor of zoiets aan m'n handgas??
Kan er iemand me vertellen of dat normaal is qua aansluiting, want volgens mij klopt daar geen balle van.
-
- Quadracer
- Berichten: 1075
- Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
- Locatie: Lanaken
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
zolang dat kabeltje van je vapor stroom krijgt van een ander kabeltje is er geen probleem.
Maw, (ik ken niets van die sensoren) maar als die sensor dus ook stroom krijgt van batterij/'net' en de vapor aangesloten is op de plaats waar continue stroomlevering is moet er geen probleem zijn.
Dit lijkt me dan gedaan te zijn om 'overbodige' kabels te vermijden, korter maken dus.
Maw, (ik ken niets van die sensoren) maar als die sensor dus ook stroom krijgt van batterij/'net' en de vapor aangesloten is op de plaats waar continue stroomlevering is moet er geen probleem zijn.
Dit lijkt me dan gedaan te zijn om 'overbodige' kabels te vermijden, korter maken dus.
Yamaha Raptor 660R!
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Als dat het geval is, dan is er maar 1 optie mogelijk en dat is dat mijn Vapor zelf brak is. Misschien kan ik zondag op de rit eens iemand zijn Vapor lenen om eens aan te sluiten op mijn kabels Weet ik direct of het dat is.
-
- Quad Master
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
je moet die rode draad van de vapor gewoon op een +draad zetten
het maakt niet uit of dat een geschakelde +draad is of een constance +daad is
het schermpje van de vapor gaat na 20 min. zo ie zo uit
mocht het nu niet lukken
laat het dan effe weten
ik heb nog een vapor liggen die ik dan wel mee neem
zodat je het kan proberen
het maakt niet uit of dat een geschakelde +draad is of een constance +daad is
het schermpje van de vapor gaat na 20 min. zo ie zo uit
mocht het nu niet lukken
laat het dan effe weten
ik heb nog een vapor liggen die ik dan wel mee neem
zodat je het kan proberen
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadracer
- Berichten: 1075
- Lid geworden op: wo 16 dec, 2009 13:56
- Locatie: Lanaken
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Als je je vapor aansluit op een geschakelde +draad, en je batterij van je vapor moest toch leeg gaan, ben je wel je gegevens kwijt.
Vapor raad dit dan ook zelf aan om hem "rechtstreeks" (nl. constante stroomvoorziening) aan te sluiten op de batterij.
Vapor raad dit dan ook zelf aan om hem "rechtstreeks" (nl. constante stroomvoorziening) aan te sluiten op de batterij.
Yamaha Raptor 660R!
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
vandaag hem in het echt gezien proper quadje de kappen zien er nog heel proper uit en die uitlaat een mooie diepe grom alleen die sticker RAPTOR KILLER eens mooi om te lachen
tot zondag
tot zondag
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Haha tof dat je hem mooi vond en het was plezant praten En ja die sticker.. ik heb het nog niet kunnen testen, wie weet heb ik ergens nog wel een verborgen turbo-knopje he
Tot zondag dus:bier:
Tot zondag dus:bier:
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Mijn LTZ 400
Hier zijn we nog is met een nieuwe vraag
Binnenkort ga ik m'n quad eens binnenbrengen voor een groot onderhoud, tandwielen bijvoorbeeld zijn compleet uitgesleten.
Nu heb ik nog iets gemerkt als ik aan het rijden ben. Soms wanneer ik snel opschakel, stel van 3e naar 4e, dan is het net alsof de quad die 4e versnelling precies niet tegoei niet pakt en direct terugvalt naar 3e, met als gevolg dat ik ineens heel hoog in de toeren ga. Dus ik schakel omhoog en een seconde later zit ik meteen vanzelf terug een versnelling lager.
Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Binnenkort ga ik m'n quad eens binnenbrengen voor een groot onderhoud, tandwielen bijvoorbeeld zijn compleet uitgesleten.
Nu heb ik nog iets gemerkt als ik aan het rijden ben. Soms wanneer ik snel opschakel, stel van 3e naar 4e, dan is het net alsof de quad die 4e versnelling precies niet tegoei niet pakt en direct terugvalt naar 3e, met als gevolg dat ik ineens heel hoog in de toeren ga. Dus ik schakel omhoog en een seconde later zit ik meteen vanzelf terug een versnelling lager.
Wat kan daar de oorzaak van zijn?