plus en minpunten raptor 350
plus en minpunten raptor 350
hallo
ik sta op het punt om een raptor 350 te kopen, wat zijn de eventuele min punten en wat de pluspunten?
ik sta op het punt om een raptor 350 te kopen, wat zijn de eventuele min punten en wat de pluspunten?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: plus en minpunten raptor 350
persoonlijk vind ik een 350 te licht weet niet wat je bedoeling juist is off-road of on-road
voor op de weg ligt zijn topsnelheid rond de 110km/u en voor vlot en comfortabel mee te rijden in het verkeer vind ik het wat weinig want constant in zijn max. toeren, is ook niet gezond als het budget het toelaat zou ik eens kijken voor een raptor 700 of misschiens een LTZ 400
voor op de weg ligt zijn topsnelheid rond de 110km/u en voor vlot en comfortabel mee te rijden in het verkeer vind ik het wat weinig want constant in zijn max. toeren, is ook niet gezond als het budget het toelaat zou ik eens kijken voor een raptor 700 of misschiens een LTZ 400
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: plus en minpunten raptor 350
ik denk dat het voor mij zwaar genoeg is ik heb ervaring met een chinese 250cc en die ging toch al redelijk voorruit.yamahakoppel schreef:persoonlijk vind ik een 350 te licht weet niet wat je bedoeling juist is off-road of on-road
voor op de weg ligt zijn topsnelheid rond de 110km/u en voor vlot en comfortabel mee te rijden in het verkeer vind ik het wat weinig want constant in zijn max. toeren, is ook niet gezond als het budget het toelaat zou ik eens kijken voor een raptor 700 of misschiens een LTZ 400
ben ook nog maar 16. het is vooral voor onverharde weggetjes hier in de buurt. En ik moet rekening houden met broer.
Ik zie een jongen van 12 nog niet op 700 zitten
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Re: plus en minpunten raptor 350
Een ltz 400 is best een leuk dingetje, die qua prijs niet veel duurder is, vaak zelfs iets goedkoper.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
Re: plus en minpunten raptor 350
ja dat denk ik nu ook wel, maar een 400 is egt te zwaar denk ik. mijn broer is 12 en de quad is voor ons 2 dus moet ik rekening houde met hem. En het is eigenlijk niet voor op de weg. Gewoon voor in de wei, onverharde weggetjes,...XeromeX schreef:Een ltz 400 is best een leuk dingetje, die qua prijs niet veel duurder is, vaak zelfs iets goedkoper.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Re: plus en minpunten raptor 350
ik zou echt een ltz kopen
je kan nog altijd de gas toe draaien als je broertje wil rijden
ik was ook aan het twijfelen tussen een ltz en raptor 350 alle bij mooie machine
maar ze koste even veel dus maar voor de ltz gekozen omdat
-watergekoeld
-50cc zwaarder
-meer zit ruimte om met twee op ze zitten
je kan nog altijd de gas toe draaien als je broertje wil rijden
ik was ook aan het twijfelen tussen een ltz en raptor 350 alle bij mooie machine
maar ze koste even veel dus maar voor de ltz gekozen omdat
-watergekoeld
-50cc zwaarder
-meer zit ruimte om met twee op ze zitten
suzuki ltz 400 special edition
Re: plus en minpunten raptor 350
ja, ik kan een raptor 350 voor een prijsje kopenGielen_24 schreef:ik zou echt een ltz kopen
je kan nog altijd de gas toe draaien als je broertje wil rijden
ik was ook aan het twijfelen tussen een ltz en raptor 350 alle bij mooie machine
maar ze koste even veel dus maar voor de ltz gekozen omdat
-watergekoeld
-50cc zwaarder
-meer zit ruimte om met twee op ze zitten
en natuurlijk geen nieuwe, het is maar voor in het veld te rijden enzo.
het enige onhandige vind ik dat die achteruit zo raar staat daar, alle ja zo een hendeltje, is dat bij iedere raptor zo?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: plus en minpunten raptor 350
is niks onhandig aan vind ik, hoeft zelfs niet in neutraal te staan daarvoor. koppeling in, klepje omhoog hendel achteruit, uw kop achteruit draaien en koppeling los rijden maar en voor vooruit terug koppeling in klepje omhoog en terug vooruit en zoveel gebruik je de achteruit toch niet dus
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: plus en minpunten raptor 350
dus hij moet daar niet voor in neutraal staan dan? dat maakt het al veel gemakkelijkeryamahakoppel schreef:is niks onhandig aan vind ik, hoeft zelfs niet in neutraal te staan daarvoor. koppeling in, klepje omhoog hendel achteruit, uw kop achteruit draaien en koppeling los rijden maar en voor vooruit terug koppeling in klepje omhoog en terug vooruit en zoveel gebruik je de achteruit toch niet dus
ik heb namelijk dikwijls nog al moeite met zo een in neutraal te krijgen, ik heb een testritje gemaakt erop.
zijn er technieken daarvoor of is het gewoon oefenen?
en als ik de koppeling introk en ik zette hem in eerste, dan schokte dat zo, is dat normaal of is dat een teken dat de koppeling bijna versleten is.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: plus en minpunten raptor 350
ik heb een nieuwe koppeling op mijne warrior 350 en als ik hem in eerste zet van neutraal uit heb ik ook een kleine schok omdat je nooit 100% kunt ontkoppelen slipt altijd een beetje
voor gemakkelijker in neutraal te zetten in eerste zetten en kort een beetje gas geven en dan schakelpook even omhoog dan zit die direct in neutraal
PS als je direct na een reactie antwoord moet je niet quoten of citeren
voor gemakkelijker in neutraal te zetten in eerste zetten en kort een beetje gas geven en dan schakelpook even omhoog dan zit die direct in neutraal
PS als je direct na een reactie antwoord moet je niet quoten of citeren
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: plus en minpunten raptor 350
Om even op de topic vraag in te gaan: De minpunten die ik weet zijn het doorroesten van de voorbocht en dat sommige 350s niet lekker stationair draaien en ook niet goed te krijgen zijn. Maar ik vraag me af of dat echt klopt.
Ook het schakelpookje voor achteruit is ff wennen.
Verder heeft iedere quad zijn minpunten!
Ook het schakelpookje voor achteruit is ff wennen.
Verder heeft iedere quad zijn minpunten!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Re: plus en minpunten raptor 350
Hallo, ik heb meer dan een jaar met een nieuwe Yamaha 350 Raptor gereden.
Minpunten:
*De achteruit (vaak nam die niet correct, en als ge soms in benarde situaties geraakt waar je moest achteruit rijden, was dit vreselijk vervelend)
*De volledige originele uitlaat is ZEER moeilijk proper te houden
*Mijne nieuwe quad had problemen met starten
*6 vitessen (heeft niet zo een spetterend vermogen in zijn eerste vitessen) Je moet snel schakelen.
*Moeilijker om terug door te verkopen
*Geen waterkoeling
Pluspunten:
*Comfortabel rijden
*De prijs
Mocht ik het geweten hebben, ik zou voor een Suzuki Ltz400 gegaan zijn .. Ik denk dat ze prijs niet veel schelen. 5 Vitessen en een zeer handige achteruit. Het verkopen achteraf gaat volgens mij ook beter gaan. Het verschil tussen een raptor 350 en Z 400 is ook niet van wauw hoor . Dat zou je ook niet mogen afschrikken.
Zo dat zijn de zaken waar ik meteen aan denk.
Groeten Thomaz
Minpunten:
*De achteruit (vaak nam die niet correct, en als ge soms in benarde situaties geraakt waar je moest achteruit rijden, was dit vreselijk vervelend)
*De volledige originele uitlaat is ZEER moeilijk proper te houden
*Mijne nieuwe quad had problemen met starten
*6 vitessen (heeft niet zo een spetterend vermogen in zijn eerste vitessen) Je moet snel schakelen.
*Moeilijker om terug door te verkopen
*Geen waterkoeling
Pluspunten:
*Comfortabel rijden
*De prijs
Mocht ik het geweten hebben, ik zou voor een Suzuki Ltz400 gegaan zijn .. Ik denk dat ze prijs niet veel schelen. 5 Vitessen en een zeer handige achteruit. Het verkopen achteraf gaat volgens mij ook beter gaan. Het verschil tussen een raptor 350 en Z 400 is ook niet van wauw hoor . Dat zou je ook niet mogen afschrikken.
Zo dat zijn de zaken waar ik meteen aan denk.
Groeten Thomaz
Re: plus en minpunten raptor 350
Ik heb nooit op een LTZ gereden maar wel een tijd met een Raptor 350. Ik vond hem heel comfortabel rijden en herken de problemen met het inschakelen van de achteruit niet. Een ander voordeel is dat hij in Nederland veel vaker voorkomt dan de Suzuki, en door het grotere aanbod is de prijs wat lager.
Waterkoeling heb ik nooit gemist, het blok van de 350 is wat simpeler en oerdegelijk maar toch lekker snel.
Waterkoeling heb ik nooit gemist, het blok van de 350 is wat simpeler en oerdegelijk maar toch lekker snel.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700