hallo,
ik heb mij dan toch laten overhalen door een paar hier op het forum om toch voor een ltz te gaan ipv voor een raptor.
maar nu was mijn oog gevallen op een kawa kfx 400 uit 2004 en een suzuki ltz400 uit 2003.
Bram(gielen_24) zei iets over de mankementen bij een ltz van voor 2006, wat is dit juist en is dit ook bij een kfx?
ltz of kfx
ltz of kfx
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Re: ltz of kfx
Ik weet dat de veren anders zijn (zonder piggyback)
En een kfx en ltz zijn knal dezelfde quads, dus ja deze heeft dit ook, maar dit zijn de zogenaamde 'kinderziektes' het kan goed zijn dat die quads er geen last van hebben of dat ze al opgelost zijn
En een kfx en ltz zijn knal dezelfde quads, dus ja deze heeft dit ook, maar dit zijn de zogenaamde 'kinderziektes' het kan goed zijn dat die quads er geen last van hebben of dat ze al opgelost zijn
Yamaha YFZ480Build in progress
wat zijn die "kinderziektes"-Laurens- schreef:Ik weet dat de veren anders zijn (zonder piggyback)
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Quad Master
Wat er volgens mij ook anders is aan die vanaf 2005 is dat de achterbrug anders is. Namelijk om je ketting bij te regelen. Is een ander systeem. (na 2005 met 1 bout en die van 2003/4 2 bouten)
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Belgian Pro schreef:Wat er volgens mij ook anders is aan die vanaf 2005 is dat de achterbrug anders is. Namelijk om je ketting bij te regelen. Is een ander systeem. (na 2005 met 1 bout en die van 2003/4 2 bouten)
Klopt , de achterbrug en veren zijn anders geworden.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!