aan koop mini quad 49 cc
aan koop mini quad 49 cc
hallo ik heb een vraag ik wil een mini quad van 49 cc kopen voor mn zoontje heeft iemand er ervaring mee en waar moet ik zoal op letten en kan ik daar ook op ben 174 lang
-
- Quadfanaat
Re: aan koop mini quad 49 cc
persoonlijk zou ik het niet doen ! is meestal redelijk rommel ! mss iets meer geld uitgeven aan iets deftig dat wat jaren mee gaat ! of gaat het om een quad 49cc die je vanaf je 16 jaar mag besturen ( bromquad ) !
als het zo'n goedkoop mini quadje is zou ik het zeker niet doen ! we hebben dit ook gedaan voor mijn klein broertje gewoon
voor de fun en het is niet lang mee gegaan ! slecht starten, helemaal niet starten, alle vijzen komen los, rijdt slecht, ...,
grtz
als het zo'n goedkoop mini quadje is zou ik het zeker niet doen ! we hebben dit ook gedaan voor mijn klein broertje gewoon
voor de fun en het is niet lang mee gegaan ! slecht starten, helemaal niet starten, alle vijzen komen los, rijdt slecht, ...,
grtz
Prijs kwaliteit is het wel redelijk.
Ik heb zelf een paar jaar op een 125cc chineesje gereden.
Als je er gewoon normaal mee omgaat en alles een keer in de zoveel tijd na loopt.
Kan je er best plezier mee hebben hoor.
Maar ik ben het er mee eens dat je eigenlijk beter bijvoorbeeld een suzuki 50cc kan kopen.
Ik heb zelf een paar jaar op een 125cc chineesje gereden.
Als je er gewoon normaal mee omgaat en alles een keer in de zoveel tijd na loopt.
Kan je er best plezier mee hebben hoor.
Maar ik ben het er mee eens dat je eigenlijk beter bijvoorbeeld een suzuki 50cc kan kopen.
Er is zelfs namaak onder de namaak van de chinese namaak.....dus een chinees is al niet de beste keus, maar daaronder zitten dus ook modellen (die gewoon op de andere lijken) die kwalitatief nog veel slechter zijn.
Goedkoop is duurkoop meestal, bijvoorbeeld een 80/90cc raptor/ltz/ander merk zijn wat duurder, maar als je die later weer verkoopt verlies je er ook minder aan.
Er is zelfs namaak onder de namaak van de chinese namaak.....dus een chinees is al niet de beste keus, maar daaronder zitten dus ook modellen (die gewoon op de andere lijken) die kwalitatief nog veel slechter zijn.
Goedkoop is duurkoop meestal, bijvoorbeeld een 80/90cc raptor/ltz/ander merk zijn wat duurder, maar als je die later weer verkoopt verlies je er ook minder aan.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb voor mijn dochter van 9 een 110cc chinees ze rijd er nu toch al bijna 2 jaar mee wel gewoon op een vlakke wei met paar kleine bultjes ze heeft er plezier mee en ik ook soms
alleen moet je regelmatig alles controleren want komen kleine prullen aan en batterij heb ik ook al 2 keer kapot gehad de laadspanning is niet wat het moet zijn en start soms ook moeilijk maar voor die prijs kon ik hem niet laten staan en ik ken mijn dochter is rap iets beu en dan veel geld aan een yamaha geven en na paar weken staat die daar geen interesse meer gelukkig nog niet bij dat quadje
alleen moet je regelmatig alles controleren want komen kleine prullen aan en batterij heb ik ook al 2 keer kapot gehad de laadspanning is niet wat het moet zijn en start soms ook moeilijk maar voor die prijs kon ik hem niet laten staan en ik ken mijn dochter is rap iets beu en dan veel geld aan een yamaha geven en na paar weken staat die daar geen interesse meer gelukkig nog niet bij dat quadje
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
nou ik wil gewoon een leuk dingetje voor mijn zoontje is just for fun meer niet en ook voor paps ik wil quadje special paint op doen is mijn hobby en als ie later grooter word en vind t nog leuk dan komt er wel weer een zwaarder en als pap ook leuk vind dan koopt paps ook misc nog wel een
maar kan je als je +- 1.70 bent er ook op rijden op zo,b klein ding of is dat te klein ??
maar kan je als je +- 1.70 bent er ook op rijden op zo,b klein ding of is dat te klein ??
zo'n 49cc chinees, en dan op 4 wielen....dat gaat gewoon niet echt vooruit natuurlijk.
En als je het alleen dan voor je zoontje koopt voor de leuk (waar je uiteraard zo'n quad voor koopt), let er wel op dat er veel kans is dat je ook vaak aan het sleutelen ben /nieuwe onderdelen etc
En als je het alleen dan voor je zoontje koopt voor de leuk (waar je uiteraard zo'n quad voor koopt), let er wel op dat er veel kans is dat je ook vaak aan het sleutelen ben /nieuwe onderdelen etc
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
-
- Quadrider
Suzuki lt 80! Is begrensbaar en je past er zelf ook nog op.
-
- Toeschouwer
ik raad u aan om geen chineese quad te kopen die je voor heel weinig koopt. u kunt beter een suzuki 50 cc of een yamaha 90cc raptor kopen veel beter, en blijft veel meer geld waard. als u deze tweedehands koopt kijk dan altijd even of er geen roest plekken op zitten en koop het bij een betrouw baaren dealer.
en op deze quads zit ook vaak een paar beveiliging en u kunt het gas terug draaien dat hij niet zo hard gaat.
ps. zorg ook voor beschermende kleding voor uw kind (veiligheid voor alles)
en op deze quads zit ook vaak een paar beveiliging en u kunt het gas terug draaien dat hij niet zo hard gaat.
ps. zorg ook voor beschermende kleding voor uw kind (veiligheid voor alles)
-
- Toeschouwer
als u een quad wil waar u zelf op kan dan zou ik een yamaha 250 r nemen daar kan je met een beetje ervaring van af je 13e tot je 60e ofzo op
-
- Toeschouwer
ik zou liever een 110cc quadje kopen daar pas ik op van 1.80 en mijn zoontje van 5 jaar
- Jason McCoy
- Quad GOD
Nou breekt mn klomp. Zo stelde je jezelf voor:
hallo ik ben ronald en ik ben 13 jaar en weet alles van pitbikes en quads chinese en ook scooters mijn probleem isals ik volle gas geef stottert mijn quad 110cc
Nu heb je ook een zoontje van 5...... Je was er wel best vroeg bij dan....
En ook hier, dit topic is jaren oud
hallo ik ben ronald en ik ben 13 jaar en weet alles van pitbikes en quads chinese en ook scooters mijn probleem isals ik volle gas geef stottert mijn quad 110cc
Nu heb je ook een zoontje van 5...... Je was er wel best vroeg bij dan....
En ook hier, dit topic is jaren oud
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- jumper2110
- Quadracer
@jason
Hahahaa, ja het kan snel gaan tegenwoordig.
De enige verklaring hiervoor is volgens mij dat vader en zoon onder dezelfde account posten
Hahahaa, ja het kan snel gaan tegenwoordig.
De enige verklaring hiervoor is volgens mij dat vader en zoon onder dezelfde account posten
-
- Toeschouwer
soms moet je liegen ahhaha
- yamahakoppel
- Quad GOD
Met leugens zijn we hier niks
Groetjes Kris