Hey, ik heb andere achtervelgen gekocht voor mijn ltz, met modderbanden voor in de winter, het zijn stalen velgen van ams, nu heb ik gemerkt dat er geen conische gaten in de velg zijn maar gewoon rechte gaten, de velgen passen perfect maar ik kan dus mijn originele conische moeren niet gebruiken. Zou ik deze met gewone vlakke moeren durven vastzetten? Ben bang dat deze gaan loskomen of dat ik de bouten ga stukdoen doordat hier zoveel krachten opkomen. Iemand goede raad? thx
Oja weet iemand welke maat dit is? M10 past niet, mss engelse draad? Ofwel een andere spoed?
Velgen ltz
Re: Velgen ltz
Heb net hetzelfde probleem vraag het mij ook af
-
- Quadrider
je conische bouten om draaien en vloten tussen steken.ik heb altijd zo gereden en heb nooit problemen ondervonden.
gewoon goed aanspannen.
groeten
gewoon goed aanspannen.
groeten
kheb dit ook bij men baanbandjes.
ik kan gewoon men originele moeren omdraaien(omdat de conische kant niet breder is dan het het normale moer gedeelte) en dan met de platte kant en een 'rondel' ertussen vastdraaien.
gewoon af en toe eens nakijken of ze niet loskomen eh
ik kan gewoon men originele moeren omdraaien(omdat de conische kant niet breder is dan het het normale moer gedeelte) en dan met de platte kant en een 'rondel' ertussen vastdraaien.
gewoon af en toe eens nakijken of ze niet loskomen eh