draaigas
-
- Quadrunner
- Contacteer:
draaigas
uiteindelijk hebbek ook een draaigas gestoken,ik weet dat vele er negatief over denken maar toch wil ik het proberen.
kan het zijn dat de quad iets rapper gaat reageren op het gas?en heeft iemand tips om niet op men gezicht te gaan,bv voor het springen,is dit moeilijk?ga je niet automatisch gas geven?en in de putten?
kan het zijn dat de quad iets rapper gaat reageren op het gas?en heeft iemand tips om niet op men gezicht te gaan,bv voor het springen,is dit moeilijk?ga je niet automatisch gas geven?en in de putten?
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik heb ook sinds kort draaigas, maar ik heb al de conclusie kunnen trekken dat ik voor duimgas ga.
Waar je op moet letten is dat je bij de landing na een sprong het gas iets los laat, als je landt geef je "automatisch" gas, ik ging er al meerdere malen onverwacht vandoor Over kippen en al is het voor mij aardig lastig. En ik kan ook geen wheelies maken met draaigas, te weinig controle.
Maar als je er een paar maand mee hebt gereden denk ik wel dat je het aardig onder de knie zal hebben
Waar je op moet letten is dat je bij de landing na een sprong het gas iets los laat, als je landt geef je "automatisch" gas, ik ging er al meerdere malen onverwacht vandoor Over kippen en al is het voor mij aardig lastig. En ik kan ook geen wheelies maken met draaigas, te weinig controle.
Maar als je er een paar maand mee hebt gereden denk ik wel dat je het aardig onder de knie zal hebben
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Ik bedoel op landingen waar het niet mogelijk is om volgas verder te gaan. Bijvoorbeeld als er een bocht aan komt.
Had ik thuis wel, ik vloog ja zo uit de bocht
Maar bij mij gaat het draaigas eraf en komt op mijn vader zijn quad.
Had ik thuis wel, ik vloog ja zo uit de bocht
Maar bij mij gaat het draaigas eraf en komt op mijn vader zijn quad.
Laatst gewijzigd door SlOoT op zo 25 jul, 2004 09:52, 2 keer totaal gewijzigd.
wou ook dadelijk draaigas maar heb de duimgas een proefperiode gegeven en het enige nadeel is dat ik bij het terugschakelen tussengas geef en dit moeilijk kan kombineren met het remmen met de voorrem en weet nog met de motor dat dit zeer vlot ging , dus met de tijd mischien toch draaigas
rijd ook enkel op de baan
rijd ook enkel op de baan
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
Dat vind ik dus niet want als je duimgas hebt kan je echt aan het stuur hangen zonder gas te geven. Met draaigas ga je dan toch gas geven ook als je dat niet wilt.SlOoT schreef:Wel een voordeel wat ik vind aan draaigas is dat je het stuur beter vast kan houden, je kan nu dus ook je duim gebruiken om vast te houden.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Dat had ik in het begin ook, maar het gaat nu al wat beter. Maar met duimgas heb ik gewoon meer controle dus gaat dat er weer op.Rik350 schreef:Dat vind ik dus niet want als je duimgas hebt kan je echt aan het stuur hangen zonder gas te geven. Met draaigas ga je dan toch gas geven ook als je dat niet wilt.SlOoT schreef:Wel een voordeel wat ik vind aan draaigas is dat je het stuur beter vast kan houden, je kan nu dus ook je duim gebruiken om vast te houden.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadfanaat