Hallo,
Wil van de week een Yamaha Blaster 200cc kopen, heb er eentje op het oog: http://motoren.marktplaats.nl/quads-en- ... ck=1#photo" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat vinden jullie van deze quad het gaat om de Yamaha Blaster (blauwe uit 2004). De verkoper zei dat hij uit Belgie is geïmporteerd heeft dat ook nog gevolgen? Hij staat wel gewoon op NL kenteken, dus lijkt me verder gewoon in orde? De prijs is 2500 euro, of kan ik voor dat geld wat beters krijgen?
Alvast bedankt.
Mvg.
Aanschaf Yamaha Blaster 2004 goede deal?
-
- Pro Quadrider
Re: Aanschaf Yamaha Blaster 2004 goede deal?
de prijs is goed genoeg maar hij staat wel al heeel lang te koop dus er kan iets mee zijn waardoor anderen hem hebben laten staan
Bedankt voor de tip! Waar kan je dat zien hoelang hij al te koop staat?bonzaiking schreef:de prijs is goed genoeg maar hij staat wel al heeel lang te koop dus er kan iets mee zijn waardoor anderen hem hebben laten staan
Alvast bedankt
Hallo ik heb een Blaster van 2003 kunnen kopen voor 1100 euro dus ik vind 2500 wel een beetje overdreven
-
- Quad Expert
- Contacteer:
zonder kenteken neem ik aan.. vermeld dat er gewoon bij, ik heb eerst ook een blaster gekocht voor 400 euro...Edelique schreef:Hallo ik heb een Blaster van 2003 kunnen kopen voor 1100 euro dus ik vind 2500 wel een beetje overdreven
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}