Voor diegene die met het idee rondlopen om een gasturbine te monteren in een quad.
http://imageshack.us/clip/my-videos/688/ahza.mp4/" onclick="window.open(this.href);return false;
Losgekomen rotorBlad
Losgekomen rotorBlad
A motorcycle is God's gift to mankind
Re: Losgekomen rotorBlad
Altijd leuk om te zien de licenie testen van een turbofanmotor, om een licentie te krijgen moeten die jongens menig turbofanmotor slopen . Leg ik liever de motor op de quad waar ik dagelijks mee werk, een honneywell T55-L-714A turboshaft motor ongeveer 400 kilo en 4800 shaft hp. De heli waar ik mee werk heeft er 2 op liggen wat het brengt naar plus minus 10K pk's, wanneer je alle limitien er af gooit. Enkel alles komt met een prijs 3000kg kerosine kun je makelijk met een 3-4 uur opstoken
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
dat is wat om op de scootmobiel van mijn schoonmoeder te plaatsen want die is altijd aan t zeiken dat da ding zo langzaam gaat.
je bedoelt die eene die ontploft
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Geen zin om uw quad eens goed te tunen. Nu heb je daar zo'n waardeloze Suzuki gsx-r 1000 motor inliggen. Je hebt maar 170 pk en begint direct te janken als je in toeren gaat.mobydirk schreef:je bedoelt die eene die ontploft
Het wordt tijd dat je er eens een echte motor inlegt.
A motorcycle is God's gift to mankind