nijsluc schreef:ga er ook ene zilveren bestellen !
Je gaat er geen spijt van hebben. Vind het persoonlijk zeer goed materiaal, het verschil is echt merkbaar.
Qua kleur is er praktisch geen verschil merkbaar tussen mijn frame en de klemmen. Echt super.
En bij deze nog foto's van mijn rit vorig weekend. Heb zelf geen goed fototoestel dus ik moet altijd wachten tot ik de foto's doorgestuurd krijg. Een ritje van 113km samen met een yzf-r125.
Laatst gewijzigd door Lazii op zo 08 mei, 2011 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Echt super. Het verschil tegenover zonder is enorm. Heb hem nu 7 "klikjes" naar de harde kant staan (in totaal 10 "kliks" of 11 standen). Hetgeen sommige zeggen, dat hij zwaarder stuurt, voel ik dus totaal niets van.
Lazii schreef:Echt super. Het verschil tegenover zonder is enorm. Heb hem nu 7 "klikjes" naar de harde kant staan (in totaal 10 "kliks" of 11 standen). Hetgeen sommige zeggen, dat hij zwaarder stuurt, voel ik dus totaal niets van.
Eindelijk iets waar ik 110% tevreden van ben
k heb ik ook gee mis koop gedaan ik heb de gene met de blauwe klemmen genomen de deton had maar 6standen
mooie foto's
vind alleen dat uw spoor fel dicht staat, als ik sommige foto's vanvoor bekijk en dit is dan zonder gewicht op de quad als je er gaat opzitten zakt hij nog en staat uw spoor nog meer dicht
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Kan zijn dat het op toespoor staat. Ik had al zoveel verschillende manieren gebruikt om het te regelen dat ik het moe was (wel 20 keer en altijd even hard zoeken). Tot ik een keer mijn stuur/spoor stangen had gespoten, deze gemonteerd en op het oog afgesteld. Moest zeggen dat hij toen het beste reed van alle pogingen.
Ik zou het inderdaad eens deftig moeten bekijken. Ik weet gewoon nog niet wanneer
Het was gisteren weer zo goed weer. Ik kon gewoon niet thuis blijven zitten. Heb dan maar al een "verkenning" gedaan voor een rit die ik eens met petoe & the gang ga doen Hoeveel wegenwerken ik daar tegenkwam... niet te doen daar in de limburg xD
Met dank aan jenzie voor het adres van de mooie locatie