734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
tnx.
maandag alleen nog even voor een valve lapping kitje kijken.
dat is een soort schuur goedje (grof en fijn) wat je op de kleppen smeert en in de zitting rondschuurd waarmee je je kleppen weer perfect op je klepzittingen laat liggen voor maximale afsluiting en compressie.
nu nog te hopen dat deze week ergens de klepveren enzo binnenkomen, dan kunnen we weer gaan bouwen.
maandag alleen nog even voor een valve lapping kitje kijken.
dat is een soort schuur goedje (grof en fijn) wat je op de kleppen smeert en in de zitting rondschuurd waarmee je je kleppen weer perfect op je klepzittingen laat liggen voor maximale afsluiting en compressie.
nu nog te hopen dat deze week ergens de klepveren enzo binnenkomen, dan kunnen we weer gaan bouwen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
ik weet natuurlijk niet of je titanium kleppen gebruikt, maar die mag je in geen geval lappen
die ti kleppen hebben een laagje coating wat je dan af schuurt
die ti kleppen hebben een laagje coating wat je dan af schuurt
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
Is dat niet alleen van toepassing op nieuwe ti kleppen?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
@mx
hoe zo hoef je ti kleppen niet in te schuren????
ps
@tjobbie
jij heb je wel weer even vermaakt he
het ziet er weer gelikt uit man
hoe zo hoef je ti kleppen niet in te schuren????
ps
@tjobbie
jij heb je wel weer even vermaakt he
het ziet er weer gelikt uit man
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
ik dacht ook dat je elke klep moet schuren voor de perfecte passing ( de coating zit toch niet op het vlak waar hij de zitting raakt ?)
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
dat is mij ook geleerd
mijn baas heb ook ti kleppen en die worden ook altijd ge schuurt
maar mischien is het bij de kleine kleppen niet nodig door de coting?
mijn baas heb ook ti kleppen en die worden ook altijd ge schuurt
maar mischien is het bij de kleine kleppen niet nodig door de coting?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
Mij is niks geleerd maar Als er coating opzat is het er nu in ieder geval vanaf, oeps
hoe wil je anders de kleppen reinigen?
de grote intake kleppen waren makkelijk te reinigen maar op de uitlaatkleppen zat een dikke aanslag die moeilijk te verwijderen was.
of was dit de coating?
hoe wil je anders de kleppen reinigen?
de grote intake kleppen waren makkelijk te reinigen maar op de uitlaatkleppen zat een dikke aanslag die moeilijk te verwijderen was.
of was dit de coating?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
Goed bezig geweest! Ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn, ziet er wel uit als een aanzienlijke verbetering.
No Can't Do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
ik heb gezien dat sommige er wel 8pk winst mee behalen in combinatie met de 54mm tb, dat zou geweldig zijn.
ik zou het al super vinden als ik de 80pk barriere heb gehaald.
ik zou het al super vinden als ik de 80pk barriere heb gehaald.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
ik zeg compresie omlaag en TURBO
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
10:1 is turbo wel mogelijk op lage boost.klaas136 schreef:ik zeg compresie omlaag en TURBO
dat zou wel porno zijn
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
jawel maar 8:1 en hogere boost is nog meer porno
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
haha, idd, geef jij mij geld, koop ik een turbo zuiger.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update poortten cilkop P169]
maar zonder gekheid . ook ik heb de quad blaadje op gehaald waar het meester werk van jou in staat ( ik moet zeggen de foto's die je hier op het forum neer zet zijn mooier dan die in het blad ) het is echt een meester werk . diep diep respect . ik denk dat yamaha maar eens met jou moet gaan praten over hoe zij een quad horen te bouwen . .
en ik denk/weet dat ALS je er een turbo op bouwd dat je zeker voor pervectie gaat en dat je je eerst heel erg in leest dus dat gaat dan zeker wel goed komen .
en ik denk/weet dat ALS je er een turbo op bouwd dat je zeker voor pervectie gaat en dat je je eerst heel erg in leest dus dat gaat dan zeker wel goed komen .
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL