Ik dacht laatst dat ik mijn lagers kapot had in de achterbrug. Nu ik dit allemaal uit elkaar gedraaid had bleek er iets anders aan de hand te zijn. Achteras krom Ik vraag me nog steeds af hoe dit kan
Wat voor een achteras raden jullie mij aan? Zijn die van ProAxle goed want 500€ voor een achteras vind ik wel erg veel geld
Wat kosten ze orgineel ongeveer?
die van pro-axle zijn in mijn ogen NIKS waard cromé komt los als je de sticker nog maar aftrekt en ik heb mijn na 1 jaar gebroken met "spelen" en heb mij dan maar een dura-blue gekocht is kwaliteit naar zijn geld betaalbaar en toch goed
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Zou je de orginele achteras niet kunnen laten richten in een draaibank ofzo? Of zou de achteras dan zijn sterkte verliezen doordat hij al een keer is verbogen?
Ik weet nog dat ik de as van onze yamaha breeze had slom gereden en we hebben die ook in draaibank late steke en is nu helemaal terug goed. Natuurlijk kan je een yamaha 125cc niet vergelijken met een 450cc die wel eens op circuit gaat ofzo.
Leon, ik zou eens kijken op de site van quadfun, die verkopen omnicompetition, durablue, lonestar, pro axle, goldspeed assen, je hebt ook nog N-duro, die zijn ook super kwaliteit, majah ook duur.
Ik zou er eentje van durablue kopen ....
09'MonsterfiedGreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
heb ik ook aan de hand. Dacht eerst ook dat het de lagers waren. Maar ook de as krom. Ik heb van Jenzie hier op het forum een as gehaald die hij nog had liggen en voor weinig geld weg deed. Gewoon terug de originele. Anders is dit idd niet weinig geld wat ze voor die dingen vragen !
Ja inderdaad maar het enige probleem is dat je voor een raptor veel sneller een gebruikte achteras vind dan voor een kfx450R.
Ik heb de achteras nu weggebracht naar een vakman met een CNC Draaibank. Hij ging eens kijken wat hij ermee kon. En anders toch maar gewoon een nieuwe.