moet zakt me in de schoenen
-
- Toeschouwer
moet zakt me in de schoenen
zoals jullie mischien gelezen hebben heb ik een big bear.
eerst veel problemen om hem verzekerd te krijgen omdat het een traktor is maar dat is deze week gelukt eindelijk.
Nu mag ik er mee rijden doet hij het niet meer. Ik krijg hem niet aan de praat. De caborateur enkele keren schoongemaakt
bougie vonkt gewoon. volgens mij krijgt hij ook gewoon benzine maar hij slaat niet aan
hoe frustrerend is dat iemand die raad weet?
eerst veel problemen om hem verzekerd te krijgen omdat het een traktor is maar dat is deze week gelukt eindelijk.
Nu mag ik er mee rijden doet hij het niet meer. Ik krijg hem niet aan de praat. De caborateur enkele keren schoongemaakt
bougie vonkt gewoon. volgens mij krijgt hij ook gewoon benzine maar hij slaat niet aan
hoe frustrerend is dat iemand die raad weet?
-
- Quadrider
Re: moet zakt me in de schoenen
Luchtfilter schoon, start hem een paar keer door en kijk of de bougie nat is dan krijgt hij zeker benzine.
klinkt miss stom, maar kijk even naar het rode knopje voor hem uit te zetten, of dat niet verkeerd staat, of vonkt de bougie dan niet meer?
Heeft de quad een brandstof kraantje?(normaal wel he) kijk daar eens naar ik had met mijn raptor als ik de kraan dicht is en ik zet hem open en direct daarna starten gaat hij niet, als ik de kraan altijd open laat start hij wel.
Heeft de quad een brandstof kraantje?(normaal wel he) kijk daar eens naar ik had met mijn raptor als ik de kraan dicht is en ik zet hem open en direct daarna starten gaat hij niet, als ik de kraan altijd open laat start hij wel.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Toeschouwer
heb nog maar een keer de caborateur schoon gemaakt en ja hoor hij liep.
dus meteen een stukje gaan rijden na een km smoorde hij het gas ineens op volgas bleef hij lopen.
maar kwam niet meer van zijn plek af.
zou het dan toch vuil zijn in de caborateur ?
mischien toch maar brandstof filter vervangen worden en caborateur reviseren?
groet,
maarten van heck
dus meteen een stukje gaan rijden na een km smoorde hij het gas ineens op volgas bleef hij lopen.
maar kwam niet meer van zijn plek af.
zou het dan toch vuil zijn in de caborateur ?
mischien toch maar brandstof filter vervangen worden en caborateur reviseren?
groet,
maarten van heck
-
- Quadverslaafde
ik zou de benzine eruit halen, de tank loshalen, deze intern zeer goed schoonmaken en nieuwe benzine erin doen.
tevens de carb. laten reinigen.
tevens de carb. laten reinigen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
Maak de carb. nog eens goed schoon!
Zet een filtertje in het benzine slangetje. Als je een doorzichtige neem kan je kijken of er vuil mee komt.
Geen vocht in je tank?
Zet een filtertje in het benzine slangetje. Als je een doorzichtige neem kan je kijken of er vuil mee komt.
Geen vocht in je tank?
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
-
- Quadfanaat
is het al gelukt?
hoogst waarschijnlijk is dit je carberateur,
er is een verschil in schoon maken en schoon maken;)
heb je alle sproeiers eruit, ook de luchtschroef, beste is om alles een half uurtje in zon badje te doen, bij dealers staat dat, word heet, borrelt alles schoon
belangrijk, bestel een nieuw vlottertje kost iets van 40 euro, dat is met de houder, als je die uit je carberateur trekt zit een klein seefje onder, haal van je nieuwe vlotter het seefje af, en monteer alles terug,
vervolgens plaats je een brandstof filter tussen je benzine slang,
en kun je rijden zonder problemen !
hoogst waarschijnlijk is dit je carberateur,
er is een verschil in schoon maken en schoon maken;)
heb je alle sproeiers eruit, ook de luchtschroef, beste is om alles een half uurtje in zon badje te doen, bij dealers staat dat, word heet, borrelt alles schoon
belangrijk, bestel een nieuw vlottertje kost iets van 40 euro, dat is met de houder, als je die uit je carberateur trekt zit een klein seefje onder, haal van je nieuwe vlotter het seefje af, en monteer alles terug,
vervolgens plaats je een brandstof filter tussen je benzine slang,
en kun je rijden zonder problemen !
-
- Quadrider
Fijn ook dat we terug horen hoe het afgelopen is.
Geeft toch het gevoel dat de goed bedoelde hulp gewaardeerd wordt.
Geeft toch het gevoel dat de goed bedoelde hulp gewaardeerd wordt.
Laatst gewijzigd door Arctic cat op za 24 dec, 2011 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
-
- Quadrunner
of hij heeft hem al verkochtArctic cat schreef:Fijn ook dat we terug horen hoe het afgelopen is.
Geeft toch het gevoel dat de goed bedoelde hulp gewaardeert wordt.
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
-
- Quadrider