HSUN 450CC (Subaru)
-
- Toeschouwer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: wo 04 nov, 2009 09:52
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Heel erg cool! Zelf rijd ik Subaru Impreza, vind het daarom dus erg leuk dat er ook Subaru-blokken in quads te vinden zijn... Hoe is het geluid van dit blok? Ben wel nieuwsgierig
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Veel meer dan het logo is het niet lijkt me
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: HSUN 450CC (Subaru)
die predators gaan er aardig vantussen dus als hier hetzelfde blok inligt is dat toch een serieus machintje.XeromeX schreef:Veel meer dan het logo is het niet lijkt me
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: HSUN 450CC (Subaru)
hallo,
ik heb een vraag.
weet je zeker dat dit een 450 is? want een polaris predator en outlaw hebben dit blok ook, is trouwens van de buitenkant heeeel anders afgewerkt (karter deksel, waterpomp, carter zelf zijn anders...), en daar is dit een 500 cc..?
René
ik heb een vraag.
weet je zeker dat dit een 450 is? want een polaris predator en outlaw hebben dit blok ook, is trouwens van de buitenkant heeeel anders afgewerkt (karter deksel, waterpomp, carter zelf zijn anders...), en daar is dit een 500 cc..?
René
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Eindelijk was het zover , nog voor het weekend heb ik het kenteken laten drukken en ik heb dit hele weekend heerlijk kunnen rijden. En ik moet jullie zeggen, dit is echt een monster!!! er zit een vermogen in dat blok, dat wil je niet weten. Hiervoor heb ik een 250cc chinees gereden, dat is er natuurlijk niets bij. Ik rij zelf ook nog een 550cc husaberg supermotard (motorfiets) en ik denk dat die quad daar helemaal niet veel voor onder doet. Het koppel onderin is echt super!
Wat betreft geluid, is het een best wel bruut 4-takt geluid. Ik heb de decibel killer er gelijk maar uit gehaald, dat klinkt dan natuurlijk nog wat lekkerder. Het blok loopt verder heel soepel en start al voordat je de startknop bij wijs van spreken hebt ingedrukt. Echt een topmachine!
Er zijn echter 2 minpuntjes. Ten eerste doet me km-teller het niet, wat vreemd is aangezien die het wel heeft gedaan en ik er verder niet mee gerommeld heb.
Ten tweede, is de quad af en toe een beetje nerveus aan de voorkant. Dit gaven jullie al aan nadat ik de voorkant verlaagd had. Hebben jullie nog tips of oplossingen hiervoor???
Wat betreft geluid, is het een best wel bruut 4-takt geluid. Ik heb de decibel killer er gelijk maar uit gehaald, dat klinkt dan natuurlijk nog wat lekkerder. Het blok loopt verder heel soepel en start al voordat je de startknop bij wijs van spreken hebt ingedrukt. Echt een topmachine!
Er zijn echter 2 minpuntjes. Ten eerste doet me km-teller het niet, wat vreemd is aangezien die het wel heeft gedaan en ik er verder niet mee gerommeld heb.
Ten tweede, is de quad af en toe een beetje nerveus aan de voorkant. Dit gaven jullie al aan nadat ik de voorkant verlaagd had. Hebben jullie nog tips of oplossingen hiervoor???
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Hey Rene,kolkie schreef:hallo,
ik heb een vraag.
weet je zeker dat dit een 450 is? want een polaris predator en outlaw hebben dit blok ook, is trouwens van de buitenkant heeeel anders afgewerkt (karter deksel, waterpomp, carter zelf zijn anders...), en daar is dit een 500 cc..?
René
Het blok wat onder deze quad zit is inderdaad een 450cc. Wat jij verder zegt over de predator en outlaw klopt! Polaris en SMC kopen het blok in bij Fuji(Subaru) en maken er vervolgens wat aanpassingen aan. Deze aanpassingen zitten heb inderdaad in de karter deksel, waterpomp en nog wat andere deksels. Wat betreft de cc-inhoud worden er ook aanpassingen gemaakt om nog wat extra vermogen uit het blok te halen. Smc doet dit door er een 500 of 520 van te maken en Polaris gaat zelfs tot de 560. Verder is het blok onveranderd.
De Polaris modellen staan er om bekend veel koppel te hebben en als een malle te accelereren, en ik kan je vertellen dat deze hsun dat ook doet.
gr
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Wat ik alleen zo raar vind is waarom een Chinees bedrijf die motoren importeert uit Japan. Ze maken zo'n beetje alles zelf en kunnen dat doorgaans goedkoper. Waarom dan relatief dure blokken importeren? Zou eerder verwachten dat ze een bestaand ontwerp in licentie zouden bouwen, zoals Barossa/SMC/Kasea/RAM/etc. dat doet in Taiwan.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: HSUN 450CC (Subaru)
ja de h-sun 350 is ook een warrior/raptor 350 blok
maar toch ook weer net niet
vat me niet verkeerd als het op chinesen aan komt staat de h-sun toch wel heel hoog
ik hoop dat je er heel veel plezier van heb
en nog veel meer veilige km's mee maakt
maar toch ook weer net niet
vat me niet verkeerd als het op chinesen aan komt staat de h-sun toch wel heel hoog
ik hoop dat je er heel veel plezier van heb
en nog veel meer veilige km's mee maakt
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Toeschouwer
- Berichten: 43
- Lid geworden op: wo 04 nov, 2009 09:52
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Over Subaru-quads gesproken, dit filmpje gaat al een tijdje rond op internet.
Vind het echt super gaaf klinken! Hier de link naar JouBuis.
Vind het echt super gaaf klinken! Hier de link naar JouBuis.
Re: HSUN 450CC (Subaru)
ik vraag me af hoe je dat met onderhou/garantie doet of zit er geen garantie op ? want ik wil er namelijk ook 1 importeren stukken goedkoper dan hier in NL gr Mark PS wat heb jij er voor betaald aankoop en verzendkosten ?
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Voor garantie moet je afspraken maken met de partij waar je hem van koopt.Dolle1987 schreef:ik vraag me af hoe je dat met onderhou/garantie doet of zit er geen garantie op ? want ik wil er namelijk ook 1 importeren stukken goedkoper dan hier in NL gr Mark PS wat heb jij er voor betaald aankoop en verzendkosten ?
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: HSUN 450CC (Subaru)
Ik bump even dit oude topic. Hoe krijg je een cvc document? Kreeg je die van de fabrikant?
Ik wil wel eens proberen een quad te importeren.
Ik wil wel eens proberen een quad te importeren.