Na 2 dagen piston kapot...HELP
-
- Quadfanaat
Kga eens vragen wat het gaat kosten om ineens een revisie te laten uit voeren...Gaat morgen avond binnen bij Cresens ergens tegen Scherpenheuvel.Khoop dat dit op een week kan klaar zijn...Allee merci voor de ondersteuning en het medeleven...Ralph schreef:Alles herstellen, goed afstellen en je hebt weer een 'nieuw' blok.
Ik pakte nen bocht maar ik moest hem terug geven.
-
- Quadfanaat
Cilinder laten boren ? Daar is ongelooflijk maar waar geen kraske aan.Is nog gaaf gelijk ne spiegel...Maar een revisie, ik denk dat ik dom zou zijn het niet te doen terwijl hij toch open moet.Ik hou jullie op de hoogte...sjarty schreef:hoop voor jou dat het meevalt
en volledige revisie ga je zeker geen spijt van hebben en kan je mischien ineens je cylinder laten boren , zal wel moeten denk ik
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
Dus...Als ik goed begrijp zit de koppeling en de krukas in een appart deel ? Het gaat hier wel om een Blaster hé ! Dus het schakel gedeelte en krukas hebben elk dan nog eens apparte olie, juist ? Met wat spoel ik dan het beste het blok ? Want moest dat lukken zou het me beter uit komen de revisie wat later te doen.Lewis schreef:Waarom moet dat blok open ? die stukjes zitten in u carter , maar heeeelemaal niet in u transmissie en dus ook ni in die olie! je mag die wel vervangen natuurlijk ! gewoon blok eronder uit halen , en karter enkele keren spoelen ! en best ook is spoelen met perslucht ! en vergeet u krukas en lagers ni te controleren en dan boeltje monteren he'
-
- Quadrider
manman, NIET naar cressens doen!!!!!!!
die manne gaan ne krukas vanachter aan de ketting zoeke!!!
kenne dr geen balle van!!!
ga liever naar piranha of dergelijke!!
echt waar dit is ne goeie raad!!!!!!!
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
-
- Quadfanaat
Das den enige die een beetje in mijn buurt is.En das nog 40 km.Mijn ouders hebben al 800 km gereden voor de quad (gaan zien-aan kopen-mijn centen halen-voor de nummerplaat-voor de btw-voor nieuwe tandwielen) Ik durf haast niet meer te vragen van nog te rijden voor de quad...Ben al blij dat mijn pa hem nog naar een hersteller wil doen.Maar moesten we zeker zijn dat we het blok proper krijgen dan halen we enkel nen nieuwe piston en nieuwe dichtingen...Maar tja...Hoe kunnen we zeker zijn...Ik ben zelf al blij dat ze dit alles al willen doen hebben en dat onze pa hem wil maken.We vragen wel eens aan diene vent of we het zelf kunnen op lossen...Maar voor zijne portomonee zal hij wel neen zeggen...john trekels schreef:manman, NIET naar cressens doen!!!!!!!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadfanaat
Chit manne...Hoe moet ik dat aan boord leggen...En diene Pirania of zo iets, waar is dat ? Maa kgaan dat niet durven vragen...Ze doen da allemaal voor niks, en als ik da wil betalen vragen ze ofda ik zot ben Ben het misschien wel maa kwil ni profiteren, versta je?sjarty schreef:weet 1 ding , gij ed nen toffe pa
die handelaar geeft je natuurlijk ook niet de garantie dat hij hem helemaal opengooit zal dit wel beweren als ik hier hoor wat voor een handelaar