hallo,
mijn vraag is wanneer ik een powercommander erop zet, heeft zo'n ignition module veel extra effect of is dit geld verspilling?
PowerCommander III USB + Ignition Module
-
Dennis b
- Easy Quadrider

- Contacteer:
PowerCommander III USB + Ignition Module
renegade 1000x xc 
-
tjobbie
- Quadverslaafde

Re: PowerCommander III USB + Ignition Module
afhankelijk van de rest van je mods maar met een ignition module rijd ie agressiever.
alleen heb je wel verstand nodig van het programmeren ander kun je de motor flinke schade toebrengen.
+ minimaal 98+ tanken als het mogelijk is.
alleen heb je wel verstand nodig van het programmeren ander kun je de motor flinke schade toebrengen.
+ minimaal 98+ tanken als het mogelijk is.

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
Dennis b
- Easy Quadrider

- Contacteer:
hey tjobbie, bedankt voor je reactie.
heb verder nog geen modificaties maar wil hier mee gaan beginnen en zag deze combo op internet te koop staan.
maar ga hier warschijnlijk nog even mee wachten i.v.m. ongeplande onkosten aan me quad
heb verder nog geen modificaties maar wil hier mee gaan beginnen en zag deze combo op internet te koop staan.
maar ga hier warschijnlijk nog even mee wachten i.v.m. ongeplande onkosten aan me quad
renegade 1000x xc 
oei ongeplande kosten
niets zo vervelend als dat, dan wil je iets nice kopen voor op je quad,begeeft de boel het, ik ken het gevoel 
<3 Yamaha Raptor 350 <3