Hallo, nieuw en hulp graag.

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
marnickx
Toeschouwer
Toeschouwer

Hallo, nieuw en hulp graag.

Bericht door marnickx »

Hallo ik marnick nieuw met dit forum en nieuw met quads nu zag ik een goed bij een dealer staan en nu vraag ik me af wat voor quad dit is en of dit een goede is: http://vanseggeren.nl/products_det.asp? ... Merk=Adly# Afbeelding er staat voor de rest weinig bij en er staat dat het een adly is maar ik heb er nog nooit van gehoord en wou graag jullie mening want misschien ga ik hem wel kopen want quads zijn gewoon mooi.

Grz. marnick
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Re: Hallo, nieuw en hulp graag.

Bericht door Robin95 »

adly is wel een degelijk merk hoor, maarja je moet niet verwachten dat het veel kracht heeft.
waaarvoor wil je het gebruiken?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
marnickx
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door marnickx »

voor dagelijks gebruik net als een brommer, en is dit oud model type ofzo?
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Robin95 »

van het merk zelf weet ik zoveel niet, maar ik weet wel dat je een brommer niet bij zult kunnen houden, ook al is hij origineel.
een brommer is veel lichter.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
marnickx
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door marnickx »

nouja het gaat me niet zeer om bij houden enzo gewoon lekker chill rijde ik bedoel als dat ding 60/70 haalt ben ik tevreden, en als het een beetje goed spul is dan wil ik graag van me ellendige brommer af :P, en bij deze quads schakel je niet toch? Enne is 395 euro netjes of te goedkoop en dus grote kans duurkoop?
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Robin95 »

60/70 wil je halen? dan zul je toch heel veel geld er voor over moeten hebben want anders haal je dat nooit.
ik weet nu niet hoe oud je bent, maar als ik jou was zou ik toch even verder sparen en kijken voor een raptor 250/350.
die zijn ook zo heel duur niet en de verzekering is ook zo hoog niet.
Enja 400euro is weinig vind ik hoor, grote kans dat er veel aan scheelt, tenzij je de dealer kent ofzo?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
marnickx
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door marnickx »

naja ik ben al 16 en rij al op een brommer maar dat was ook goedkoop duurkoop en ik weet niet hoe duur die raptor dingen zijn? en ik weet ook niet wat deze zou halen, en die dealer tja kennen is een groot woord vind ik, ik ken ze niet persoonlijk alleen beetje zakelijk. En het mote wel 50 cc zijn hea ;)
Robin95
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Robin95 »

als je echt nu al op de weg wilt moet het een 50cc zijn en er zullen er niet veel zijn die de 60/70km/h halen hoor.
als ik jou was zou ik gewoon een brommer kopen en als je 18 bent een echte quad(niet negatief bedoelt tegenover bromquads).
greetz
<3 Yamaha Raptor 350 <3
marnickx
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door marnickx »

dan iig bedankt voor de hulp dan moet ik maar verder zien voor een andere brommer hehe. dan kijk ik over paar jaar wel verder ;), Bedankt voor de moeite,

Grz. marnick
Plaats reactie