reed vroeger in weer en wind heb wel een dichte helm
de laatste jaren is het minder omdat de nieuwe vriendin niet wilt mee rijden en haar alleen laten wil ik ook niet hoewel ze altijd zegt gaat maar rijden ik blijf wel thuis ja hoelang gaat dat blijven duren half jaar en dan is van gij gaat altijd alleen weg zie u bijna nooit
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ja ik ga met dit weer ook gewoon rijden. Ligt eraan hoe hard het regent. Als het beetje regent of geregend heeft ga ik meestal wel rijden. Lekker de binnenweggetjes opzoeken waar bijna niemand komt en dan even lekker uitleven met driften
Ja ik reed ook altijd in de winter gewoon met die temperaturen op de maasvlakte maar met die keiharde wind (woon aan de kust) en die regen dan wordt het in het land een baggerzooitje en dat vindt me vader weer niet zo leuk.
Na een serieus slippertje de laatste keer bij regen en na een half jaar nog steeds een gevoelloze enkel ... toch belsoten om toch maar niet meer met regen te rijden!
t was ni et eerste slippertje en aangezien ik blijkbaar ni zo goed ben in slippertjes en toch nog graag mijn benen wil behouden ben ik nog in blijde verwachting van mijne vriend die mij een paar drifting lesjes ging geven
Ik heb me ook wel eens laten verrassen in de regen, stond opeens achterstevoren in een bocht waar dat niet de bedoeling was. Ik had de schrik er ook even goed in zitten en kijk nu wel meer uit. Aan de andere kant is met opzet spelen in de regen of op nat asfalt natuurlijk veel makkelijker dan bij droog weer.
Heb ook wel eens gereden bij -15 in de sneeuw, is ook leuk totdat de kouw doordringt door je handschoenen of broek ofzo.