inlaat pijpje niet zo groot als die van tjobbie maar deze staat onder druk

en het buisje voor de externe wastgate

en de voor kant

Op dit moment met niksklaas136 schreef:olie ruim boven niveau .
dat spruitstuk was wel een gekloot ik had hem eerst wat langer en mooier maar toen paste hij niet meer in het frame nu heb ik 1 cm speling . en dat is genoeg . moet alleen nog een buisje er aan lassen voor en externe wastgate
hoeveel druk rij jij nou mee ?
 . Had voordien 0,4 bar erop. Ben tussen ziekenhuis bezoeken door wel wat aan het prutsen en hij heeft al gelopen met de spacer tussen maar ik ga hem terug uit elkaar halen en de kop nog wat openen. Spacer terug weg en dan hoef ik niet zo te kloten met de timing. Kan jij eens aan Jeroen vragen of hij die geboorde cilinderbank met die hayabusa-zuigers nog heeft liggen? En als hij die heeft wat die dan kost? Mag in pb hoor.
 . Had voordien 0,4 bar erop. Ben tussen ziekenhuis bezoeken door wel wat aan het prutsen en hij heeft al gelopen met de spacer tussen maar ik ga hem terug uit elkaar halen en de kop nog wat openen. Spacer terug weg en dan hoef ik niet zo te kloten met de timing. Kan jij eens aan Jeroen vragen of hij die geboorde cilinderbank met die hayabusa-zuigers nog heeft liggen? En als hij die heeft wat die dan kost? Mag in pb hoor.

) maar mocht blijken dat het filter erg vies of nat gaat worden dan moet het veranderd worden
  ) maar mocht blijken dat het filter erg vies of nat gaat worden dan moet het veranderd worden   

1ntje dat ik op de voet volg hoor
  1ntje dat ik op de voet volg hoor