roodgloeiende uitlaat bocht

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

roodgloeiende uitlaat bocht

Bericht door blackbusa »

enkele dagen geldeden heb ik een rit gedaan van 70 km in den donker en toen ik effe stilstond merkte ik dat mijn uitlaat vooraan aan de cilinder licht aan het gloeien was, ik heb hier op het forum gelezen dat anderen dit ook hebben.

maar is dat normaal?? mijne quad heeft pc5 en autotune, dus aan het mengsel kan het niet liggen denk ik
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Anoniem43235
Quadrider
Quadrider

Re: roodgloeiende uitlaat bocht

Bericht door Anoniem43235 »

Als ik hem int donker eens flink doortrek gloeit de hele voorbocht. Ze hebben mij verteld dat hij te arm staat. Hoe armer hoe warmer.
Weapon of Choice: Kawasaki KFX450R
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

ja dat klopt wel
maar ik heb pc 5 + autotune
dus mengsel moet goed zijn....
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

als je stil staat wordt de uitlaat altijd een klein beetje rood eerste paar cm van de bocht geen koeling zodra je vertrekt is dat weg
en pc 5 + autotune wil niet zeggen 100% mengsel over de volledige lijn van uw curve
zodra je uitlaat 50cm rood word kun je gaan paniekeren
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie