Ik ben zaterdag gaan rijden en opeens heb ik gewoon mijn schakelkabel overgetrokken. Dus waar de kabel in dat ijzeren bolletje steekt in het handvat, daar is die gewoon overgetrokken. Zou ik dit zelf kunnen maken of moet ik hem binnendoen? Het probleem is dat ik naar de winkel moet kunnen rijden, maar niet kan schakelen...
Dus de hendel is stuk?? Gewoon andere halen, is gemaakt uit zamak of aluminium, kun je niet meer maken. Kans speciale koppelingshendels steken, hebt verschillende merken ook, dan kan je lichter schakelen enzo.
greetz
het is inderdaad de kabel zelf die overgetrokken is IN het handvat. Dus aan het handvat is niets hoor. Maar ik vraag mij dus wel af of ik dat 'uiteinde' van die kabel, da soort ijzeren bolletje in het handvat, hoe ik dat eruit kan krijgen.
standaard kabels zijn in een deel als je dat bedoeld, is complete kabel dus, niet aleen de binnenkabel. Kan zelf eentje maken door een kabel te kopen die erop lijkt en dan zo met die opvijsprulletjes werken, maar dat blijft niet lang houden.
greetz