pitbike 125 vs raptor 350
pitbike 125 vs raptor 350
hallo
een vriend van mij wil een pitbike kopen, hij heeft een 125cc op het oog, maar hij zou mij er mee willen kunnen volgen met mijn raptor 350.
is dit te doen?
een vriend van mij wil een pitbike kopen, hij heeft een 125cc op het oog, maar hij zou mij er mee willen kunnen volgen met mijn raptor 350.
is dit te doen?
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Re: pitbike 125 vs raptor 350
Ik heb nog een XMOTO te koop, zgan als je vriend interesse heeft dan moet je maar een pb sturen .
Ik heb eigenlijk geen idee of die je bij kan houden. Moet zeggen die van mij trekt wel redelijk snel op.
Maar volgen kan die je altijd xd.
Ik heb eigenlijk geen idee of die je bij kan houden. Moet zeggen die van mij trekt wel redelijk snel op.
Maar volgen kan die je altijd xd.
XMOTO is inderdaad het merk, het is een XB 35.
Het is zeg maar de betere van de chinezen, XMOTO heeft ook brommers op nl kenteken.
Het is een 125cc 4takt, 4 versnellingen, je start hem met een kickstart.
Verstelbare vering. Hij is helemaal nagekeken door een monteur die zelf een honda 250cc crossmotor heeft.
Het is zeg maar de betere van de chinezen, XMOTO heeft ook brommers op nl kenteken.
Het is een 125cc 4takt, 4 versnellingen, je start hem met een kickstart.
Verstelbare vering. Hij is helemaal nagekeken door een monteur die zelf een honda 250cc crossmotor heeft.
stuur maar pb als je het niet openbaar wilt zgge
<3 Yamaha Raptor 350 <3
-
- Quadrider
ik denk wel dat zo,n pitbike zeker je rappie,tje kan volgen hoor.
ja dat dacht ik ook al, die pitbike is een orion, 125cc en weegt 80kg, en mijn rappie is 350cc en weegt iets meer als 120kg dacht ikcraemertje schreef:ik denk wel dat zo,n pitbike zeker je rappie,tje kan volgen hoor.
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Qua top zal het niet veel verschil zijn. Mijn neef heeft een yzf-r125 en die zit toch op een 115-120 km/h top. In het optrekken weet ik dat mijn 700 beter is, maar een 350 zou ik niet weten. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik.
Het grootste verschil zit in de bochten vind ik. Met een quad kan je die tegen een hogere snelheid nemen
Het grootste verschil zit in de bochten vind ik. Met een quad kan je die tegen een hogere snelheid nemen