Trx 450R XrossCountry (Stuur demper // CRF cam)
-
Randy Yamaha
- Quadrunner

Re: Trx 450R XrossCountry -Nummer stickers binnen P3-
Qualafire bandjes er al onder liggen voor nieuw-vennep?
nope ik ga nieuw-vennep niet rijden, moet voor 4 weekjes usa. ga der heen met een motorcrosser. En die weet adressen van banen waar je ook een quad kan huren in amerika. dus daar lekker rondjes makenRandy Yamaha schreef:Qualafire bandjes er al onder liggen voor nieuw-vennep?
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
Mooie deal gemaakt in het ow zo mooie usa, Voor een zeeer leuk bedrag komt er een setje ishock +2 a-rmpjes naar huis. ok hij had enkel mat zwart en kreeg ze niet verkocht maar voor het geld kon ik ze apsoluut niet laten liggen 
-
Belgian Pro
- Quad Master

Re: Trx 450R XrossCountry
Zijn de veren niet van ishock en de a-armen van HD (Hydro Dynamics) of vergis ik me? 

09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
nu we toch in amerika zijn neem ik maar wat extra dingetjes mee
.
naast de a-armen, nu ook een hotcams stage1 nokkenas bestelt, Jet setje, monster veerhoezen, Blingstar black cross bumper, screens om in de luchtfilter bak te zetten en een stapel tandwielen. Denk dat dit voor de komende tijd wel weer ff genoeg is
.
naast de a-armen, nu ook een hotcams stage1 nokkenas bestelt, Jet setje, monster veerhoezen, Blingstar black cross bumper, screens om in de luchtfilter bak te zetten en een stapel tandwielen. Denk dat dit voor de komende tijd wel weer ff genoeg is
-
Ardjuh
- Quad Expert

Ben benieuwd, eerst ff rondje standaard dan kijken wat de spullen gaan brengenArx-17 schreef:nu we toch in amerika zijn neem ik maar wat extra dingetjes mee.
naast de a-armen, nu ook een hotcams stage1 nokkenas bestelt, Jet setje, monster veerhoezen, Blingstar black cross bumper, screens om in de luchtfilter bak te zetten en een stapel tandwielen. Denk dat dit voor de komende tijd wel weer ff genoeg is.
No Can't Do!
Mag ik vragen welke sproeiers in uw carburator zit na montage van volledige fp uitlaatlijn zitten rij namelijk ook met trx 450 r en zou in de toekomst als de centen het toelaten ook fp uitlaatlijn willen plaatsen.
GRTN den eddy.
GRTN den eddy.
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
De FP zit er nog niet op , die word pas gemonteert na dat ze op keuring zijn geweest voor kenteken.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Tegen de tijd dat die er op gaat dan laat ik je het wetenbaasken schreef:Mag ik vragen welke sproeiers in uw carburator zit na montage van volledige fp uitlaatlijn zitten rij namelijk ook met trx 450 r en zou in de toekomst als de centen het toelaten ook fp uitlaatlijn willen plaatsen.
GRTN den eddy.
Ok alvast bedankt voor info tzal voor mij ook nog een maandje of 2 duren eer ik fp lijn monteer zijn namelijk niet zo goedkoop de mijn e is nochtans met papieren en homoligatiekit en gekeurd voor 2 personen zo heb ik hem tweedehands gekocht in originle staat met 73 uren op de teller.Rijdt goed op de baan maar durft nogal eens uitwijken vooraan bij topsnelheid denk dat het aan de crosbanden ligt mischien is dar te verhelpen met stuurdemper.
GRTN den eddy.
GRTN den eddy.
Ff, snelle update. Quad is vandaag weg gebracht zodat er een kenteken op kan komen
. Als alles goed gaat is er over 2 weekjes een trx bij in Nederland met een kenteken. Waar ik er zelf nog geen van in Nederland heb kunnen bewonderen. Zo dra die terug is, kan ik teminste maximaal beginnen met bouwen. Er wacht nog een flinke stapel onderdelen om Gemonteert te worden
.
Zaterdag middag mag ik hem ophalen, en dan gelijk beginnen met ombouwen 
-
tjobbie
- Quadverslaafde

haha, nu ongeduldig wachten maar
keep us informed
keep us informed

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Vannaaf komen de foto's, ard en ik hebben ons net even goed kwaad gemaakt en de hele front end is al omgebouwd. Staat hem echt super goed, met een nieuwe bumper en +2 A-armen. Morgen andere achteras erin en als er tijd over is dan gaat er ook nog stage1 nokkenas in.